SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Policyjny pościg za Małym Głodem w kampanii Danio (wideo)

Nowa kampania reklamująca serki Danio (produkowane przez Danone Polska) pokazuje policyjny pościg za Małym Głodem, brand hero tej marki. Kampanię przygotowały i realizują firmy Young & Rubicam Poland, VML Poland, MediaCom Warszawa i LabStore.

Nowy spot Danio pokazuje, jak Mały Głód próbuje przeszkodzić w policyjnym pościgu. W ramach kampanii na stronie Danio.com.pl trwa konkurs, w którym zadaniem jest - po aresztowaniu bohatera i zamknięciu go w komisariacie - stworzenie mu gangsterskiego pseudonimu. Autor każdej ksywki w formie GIF-a z podobizną aresztowanego ma szansę wygrania aparatu Fuji Instax i power banki.

Akcja reklamowa oprócz telewizji i internetu (m.in. aktywności na Facebooku) obejmuje działania w miejscach sprzedaży

>>> Oglądaj najciekawsze spoty reklamowe na tv.wirtualnemedia.pl

 

Kreacją reklam zajęła się agencja Young & Rubicam Poland, spot nakręcił Łukasz Gutt, wyreżyserował Piotr Janowski, a produkcją zajął się dom produkcyjny Raymond we współpracy z SouthWest Productions.

Za działania w internecie odpowiada agencja VML Poland, za aktywności w punktach sprzedaży - agencja LabStore, a za planowanie i zakup mediów - dom mediowy Mediacom Warszawa.

Dołącz do dyskusji: Policyjny pościg za Małym Głodem w kampanii Danio (wideo)

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl