1,73 mln widzów „Policjantek i policjantów”. Wiosną nowe odcinki
Dziewiąty sezon „Policjantek i policjantów” oglądało średnio 1,73 mln widzów, o 270 tys. osób mniej niż siódmą seria pokazywaną rok temu. Czwórka w czasie emisji serialu m.in. wygrała walkę o widza z Polsatem i TVP2, a wpływy z reklam wyniosły 26,27 mln zł. Portal Wirtualnemedia.pl dowiedział się, że dziesiąty sezon cyklu stacja pokaże wiosną 2019 roku.
Telewizyjna Czwórka dziewiątą edycję hitowej produkcji „Policjantki i policjanci” pokazywała od poniedziałku do piątku o godz. 19.00, w okresie od 3 września do 30 listopada br. Średnia widownia właśnie zakończonej serii wyniosła 1,73 mln osób. Przełożyło się to na 12,48 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 9,42 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 10,51 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
Dla porównania, średnia widownia siódmego piątego sezonu produkcji, emitowanego jesienią ub.r., wyniosła 2 mln osób, co przełożyło się na 14,38 proc. udziału w 4+ oraz 12,79 proc. w 16-49. Oznacza to, że serial stracił 410 tys. widzów.
Najwięcej widzów zgromadził odcinek serii, pokazany 19 listopada br. Oglądało go 2,25 mln osób.
TV4 w paśmie nadawania właśnie zakończonego sezonu serialu zajęła trzecie miejsce w rynku telewizyjnym wśród wszystkich stacji w Polsce. Liderem tego pasma był TVN z 15,62 proc., drugie miejsce należało do TVP1 (13,75 proc.), a gorzej od Czwórki z głównych stacji wypadły: Polsat (9,92 proc.) i TVP2.
Warte odnotowania są tutaj udziały dwóch największych konkurentów Czwórki - wynik TV Puls wyniósł 4,98 proc., a TVN7 - 2,57 proc.
Wśród widzów w grupie komercyjnej TV4 była również trzecia.
Wpływy reklamowe wokół emisji premierowych odcinków siódmego sezonu wyniosły 26,27 mln zł. Dla porównania siódmy sezon zarobił z reklam 40,68 mln zł (dane cennikowe, bez rabatów).
Portal Wirtualnemedia.pl dowiedział się, że dziesiąty sezon cyklu stacja pokaże wiosną 2019 roku.
„Policjantki i policjanci” to serial opowiadający o życiu i pracy policjantów z wydziału prewencji. Realizowany jest on we Wrocławiu, a jego producentem wykonawczym jest ATM Grupa.
Dołącz do dyskusji: 1,73 mln widzów „Policjantek i policjantów”. Wiosną nowe odcinki