Podkarpacie i Biedronka w kampanii piwa Leżajsk (wideo)
W telewizji rozpoczęła się kampania reklamowa piwa Leżajsk (Grupa Żywiec). Akcję - prowadzoną pod hasłem „Jest Leżajsk, jest dobrze” - przygotowały agencja Opus B i dom mediowy Macroscope OMD.
Startująca właśnie kampania Leżajska podkreśla, że piwo to pochodzi z Podkarpacia, a w całej Polsce jest dostępne w sklepach Biedronka. Spot pod hasłem „Jest Leżajsk, jest dobrze” pokazuje ogrodową scenkę mającą odzwierciedlać naturę, spokój i niespieszny styl życia związane z tą marką.
30-sekundowa reklama od 6 lutego jest pokazywana w największych kanałach ogólnopolskich. Kreację kampanii przygotowała agencja reklamowa Opus B, a za zakup mediów odpowiada dom mediowy Macroscope OMD. Grupa Żywiec nie podaje, jak długo będzie prowadzona ta akcja.
Dołącz do dyskusji: Podkarpacie i Biedronka w kampanii piwa Leżajsk (wideo)