SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Podkarpacie i Biedronka w kampanii piwa Leżajsk (wideo)

W telewizji rozpoczęła się kampania reklamowa piwa Leżajsk (Grupa Żywiec). Akcję - prowadzoną pod hasłem „Jest Leżajsk, jest dobrze” - przygotowały agencja Opus B i dom mediowy Macroscope OMD.

Startująca właśnie kampania Leżajska podkreśla, że piwo to pochodzi z Podkarpacia, a w całej Polsce jest dostępne w sklepach Biedronka. Spot pod hasłem „Jest Leżajsk, jest dobrze” pokazuje ogrodową scenkę mającą odzwierciedlać naturę, spokój i niespieszny styl życia związane z tą marką.


30-sekundowa reklama od 6 lutego jest pokazywana w największych kanałach ogólnopolskich. Kreację kampanii przygotowała agencja reklamowa Opus B, a za zakup mediów odpowiada dom mediowy Macroscope OMD. Grupa Żywiec nie podaje, jak długo będzie prowadzona ta akcja.

Dołącz do dyskusji: Podkarpacie i Biedronka w kampanii piwa Leżajsk (wideo)

5 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
ja
niestety mam wrazenie ze Lezajsk, Tyskie, Zywiec, Okocim, Henieken, Carsberg, Krolewskie itp itd nie roznia sie smakiem.Najpierw male lokalne browary rozwalono aby powstaly korporacje, a teraz gdy konsumenci tesknia za innym smakiem, na nowo sie takie browary tworza a korporacje zapewniaja ze ich piwo jest naj....bo.....i tak rynek to zweryfikuje.
0 0
odpowiedź
User
mariusz
Czy czasem to hasło (jest leżajsk jest dobzre) nie było wykorzystywane wczesniej przez Żywca??? tak mi coś po głowie chodzi...
0 0
odpowiedź
User
TT
Przerażająco straszne.
0 0
odpowiedź