SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Igor Kwiatkowski zamiast Szymona Majewskiego reklamuje wolność w Plusie na Kartę (wideo)

W nowej kampanii reklamowej oferty Plus na Kartę (świadczonej przez Polkomtel należący do grupy Cyfrowy Polsat) występuje artysta kabaretowy Igor Kwiatkowski. Promuje pakiet za 30 zł za 30 dni. To pierwsza kampania Plusa na Kartę przygotowana przez agencję Brain.

Igor Kwiatkowski w reklamie Plusa na KartęIgor Kwiatkowski w reklamie Plusa na Kartę

W spocie z kampanii Plusa na Kartę Igor Kwiatkowski, znany m.in. z kabaretu Paranienormalni, występuje w podwójnej roli: ojca zwierzającego się z problemów córce. Mężczyzna podejrzewa, że jego żona może mieć nowego partnera, ale córka uświadamia mu, że chodzi o pakiet w Plusie na Kartę.

Reklama podkreśla, że w Plusie na Kartę dostępna jest oferta, w której po doładowaniu za 30 zł przez 30 dni użytkownik ma nielimitowane rozmowy, SMS-y i MMS-y oraz 30 GB pakietu internetowego, którego nie zużywa korzystanie z aplikacji Facebook, Messenger i Viber.

Spot kończy się hasłem „Dodajemy wolności Ci”. To nowy slogan główny Plusa na Kartę.

 

Startująca kampania to pierwsza akcja reklamowa Plusa na Kartę, której kreacją zajęła się agencja Brain. W połowie maja wygrała ona przetarg na obsługę reklamową marki, poprzednio przez sześć lat zajmowała się tym agencja Scholz&Friends Warszawa.

W reklamach Plusa na Kartę zazwyczaj występował Szymon Majewski, który pozostaje bohaterem kampanii oferty abonamentowej Plusa.

Działania reklamujące sieć Plus obejmują telewizję, internet, radio oraz BTL. Obecna kampania potrwa do 26 lipca.

Realizacją spotu zajął się dom produkcyjny TFP, postprodukcją - Televisor i Ztudioiburza, a za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Vizeum.

W pierwszym kwartale br. grupa Cyfrowy Polsat zanotowała wzrost przychodów o 2 proc. do 2,85 mld zł, przy czym przychody od klientów i ze sprzedaży sprzętu nieznacznie zmalały. Firma miała sprzedanych 17,43 mln jednostkowych usług, po wzroście o 2,7 proc. W segmencie prepaidowym miała sprzedanych 2,39 mln jednostkowych usług (oferowanych też pod marką Plush na Kartę).

Dołącz do dyskusji: Igor Kwiatkowski zamiast Szymona Majewskiego reklamuje wolność w Plusie na Kartę (wideo)

8 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
hmmm
ojojoj
odpowiedź
User
drytek
Szymon się już nieco przykurzył
odpowiedź
User
Cóż
Historia jakich wiele - był świetny koncept, śmieszne teksty, a potem w fazie produkcji coś pykło lub nie i wyszło, jak zwykle...
odpowiedź