Plus promuje ofertę na kartę i zachęca do pozostania w domu
Ruszyła kampania reklamowa Plusa, wspierająca ofertę Plus na Kartę z bonusowymi GB po każdym doładowaniu i bezpłatnym transferem na Facebook, Messenger i Viber.
Emitowany w telewizji spot sieci Plus ma podkreślać, jak ważne w tym trudnym obecnie czasie jest pozostanie w kontakcie z bliskimi, choćby przez telefon lub komunikatory internetowe. Przy reklamie pojawia się hasztag #zostańwdomu.
Kreację przygotowała agencja Scholz & Friends, produkcją spotu zajęło się studio TFP. Producentem jest Ryszard Kłosowski.
Media zakupił dom mediowy Vizeum.
W ub.r. grupa kapitałowa Cyfrowy Polsat, obejmująca m.in. Telewizję Polsat i Polkomtel, zanotowała 11,68 mld zł przychodów sprzedażowych i 1,11 mld zł zysku netto.
Dołącz do dyskusji: Plus promuje ofertę na kartę i zachęca do pozostania w domu