Plejada.pl przed Gwiazdy.wp.pl na czele serwisów plotkarskich, w dół Pudelek
Wśród serwisów internetowych o tematyce show-biznesowej najwięcej, po ponad 3 mln użytkowników miesięcznie, mają Plejada.pl i Gwiazdy.wp.pl. Natomiast najwięcej odsłon i najdłuższy średni czas spędzany przez internautów notuje Pudelek.pl, mimo spadku odwiedzalności w ciągu roku.
W listopadzie ub.r. serwis Plejada.pl (Grupa Onet-RASP) odwiedziło 3,39 mln użytkowników (czyli 13,77 proc. wszystkich polskich internautów), którzy wykonali na stronie 128,5 mln odsłon (w tym 29,5 mln krajowych odsłon mobilnych), a każdy spędził na niej średnio 17 minut i 39 sekund - wynika z danych Megapanelu PBI/Gemius opracowanych przez Wirtualnemedia.pl. Plejada.pl miała o 276,9 tys. odwiedzających, 41,2 mln odsłon i 6:10 minuty średniego czasu korzystania więcej niż zajmujący drugie miejsce serwis Gwiazdy.wp.pl (Grupa Wirtualna Polska), który w czerwcu ub.r. zastąpił Nocoty.pl.
Znajdujący się na trzeciej pozycji Pudelek.pl (Grupa Wirtualna Polska) w listopadzie ub.r. przy 2,37 mln użytkowników zanotował 242,2 mln odsłon czyli więcej niż Plejada.pl i Gwiazdy.wp.pl łącznie. Na stronie odwiedzający spędził przeciętnie godzinę i 43:45 minuty, co jest wielokrotnie wyższym wynikiem niż u innych stron, z których tylko Pomponik.pl (Grupa Interia.pl) przekroczył pułap 20 minut.
Pomponik.pl we wszystkich wskaźnikach zanotował lepsze wyniki niż Plotek.pl (Grupa Gazeta.pl). Natomiast Kozaczek.pl (Marquard Media) mimo mniejszej liczby użytkowników niż Pudelek.tv (Grupa Wirtualna Polska) i Party.pl (Grupa Edipresse.pl) zanotował po trzy-cztery razy więcej odsłon od nich.
Serwisy plotkarskie w listopadzie 2015 roku | |||||
(Megapanel PBI/Gemius) WIRTUALNEMEDIA.PL | |||||
serwis | real users | odsłony ogółem | krajowe odsłony mobilne | czas na RU [godz:min:s] | zasięg |
plejada.pl | 3 392 424 | 128 499 530 | 29 506 983 | 00:17:39 | 13,77% |
gwiazdy.wp.pl | 3 115 517 | 87 311 841 | 19 671 298 | 00:11:29 | 12,64% |
pudelek.pl | 2 367 912 | 242 217 801 | 92 123 060 | 01:43:45 | 9,61% |
pomponik.pl | 1 852 488 | 72 568 847 | 24 679 418 | 00:23:47 | 7,52% |
plotek.pl | 1 694 760 | 62 621 291 | 19 919 174 | 00:13:58 | 6,88% |
pudelek.tv | 949 342 | 7 671 881 | 2 929 563 | 00:14:49 | 3,85% |
party.pl | 685 159 | 8 494 367 | 3 908 362 | 00:04:15 | 2,78% |
kozaczek.pl | 596 572 | 27 060 611 | 11 974 970 | 00:15:22 | 2,42% |
eska.pl - hotplota | 502 549 | 2 638 796 | 1 171 801 | 00:09:33 | 2,04% |
Plejada.pl w skali roku zyskała 7,6 proc. zasięgu i 15,2 mln odsłon (to 13,4 proc. w górę), przy spadku przeciętnego czasu korzystania o 4:29 minuty, czyli 23,7 proc. (porównywanie samej liczby użytkowników jest niemiarodajne, ponieważ od maja br. wyniki Megapanelu są oparte na dużo wyższej niż wcześniej całkowitej liczbie polskich internautów, wskutek czego większość stron z miesiąca na miesiąc zanotowała wzrosty liczby użytkowników o kilkanaście proc.).
Gwiazdy.wp.pl w listopadzie ub.r. miały o 6,2 proc. niższy zasięg, o 58,4 mln odsłon mniej (40,1 proc. w dół) i o 6:09 minuty krótszy średni czas korzystania (34,9 proc. w dół) niż Nocoty.pl rok wcześniej. Natomiast Pudelek.pl zanotował spadek o 11,8 proc. zasięgu, 20,9 mln odsłon (czyli 7,9 proc.) oraz aż godzinę i 22:04 minuty średniego czasu korzystania (44,2 proc. w dół). W ujęciu procentowym podobnie zmalały statystyki Pudelek.tv: o 60,2 proc. zasięgu i 4,4 mln odsłon (36,5 proc. w dół), ale przeciętny czas spędzony przez użytkownika wydłużył się o 2:31 minuty (czyli 20,5 proc.).
Za to Pomponik.pl zyskał w skali roku 6,2 proc. zasięgu, 14,7 mln odsłon (to wzrost o 25,5 proc.), przy spadku przeciętnego czasu korzystania o 54 sekundy (czyli 3,6 proc.). Natomiast Party.pl zanotowało o 33,6 proc. wyższy zasięg i 1,5 mln odsłon więcej niż strona Afterparty.pl, którą zastąpiło we wrześniu ub.r. Przy czym jednocześnie rozszerzono tematykę witryny o treści lifestylowe.
Dołącz do dyskusji: Plejada.pl przed Gwiazdy.wp.pl na czele serwisów plotkarskich, w dół Pudelek
Powinni za to wszystko odpowiedzieć przed nami, prawdziwymi POLAKAMI. Nie dajmy sobie dłużej mydlić oczu przez te niemieckie media. CZYTAJCIE JAK BYŁO!! bookstar.pl/8759