Plej będzie promować Play na Przystanku Woodstock
Agencja Plej wygrała konkurs na przygotowanie i obsługę strefy Play podczas tegorocznego Przystanku Woodstock. Firma zajmowała się już tym w ub.r.
Tegoroczna strefa Play na Przystanku Woodstock będzie działać pod hasłem „Kręci nas wolność”. Agencja Plej odpowiedzialna będzie za kreację i produkcję wybranych materiałów wizerunkowych oraz obsługę strefy. W konkursie dotyczącym tego zlecenia wygrała z czterema innymi firmami.
Agencja niedawno poszerzyła BTL-ową obsługę Play (więcej na ten temat).
W ub.r. w strefie Play, także realizowanej przez Plej, pobito rekord Guinnessa w bębnieniu - 263 osoby przez 5 minut wygrywały na gigantycznym bębnie rytm „We will rock you” zespołu Queen.
Strefa Play działa na Przystanku Woodstock od 2011 roku. Ponadto Jurek Owsiak występuje w reklamach sieci zachęcających do przyjazdu na festiwal (obejrzyj zeszłoroczny spot).
Dołącz do dyskusji: Plej będzie promować Play na Przystanku Woodstock