Kulesza, Głowacki i Banasiuk twarzami kampanii „Player się zmienił - nie znasz, to poznaj!” (wideo)
W czwartek, 9 grudnia rozpocznie się nowa kampania serwisu Player.pl, której twarzami zostali Agata Kulesza, Piotr Głowacki i Mateusz Banasiuk. Akcja będzie promowana hasłem „Player się zmienił - nie znasz, to poznaj!”.
Celem kampanii jest zainteresowanie widzów biblioteką tytułów pod marką Player Original.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę
W pierwszej z trzech odsłon akcji odbiorcy zobaczą gwiazdę „Skazanej” Agatę Kuleszę, a w kolejnych - Piotra Głowackiego, czyli podkomisarza Filipa Zacharę z „Nieobecnych” oraz Mateusza Banasiuka wcielającego się w postać porucznika Tadeusza Mroza w „Pajęczynie”.
Dodatkowo w spotach wchodzących w skład kampanii promocyjnej wystąpili również aktorka z Klubu Komediowego Kinga Kosik-Burzyńska oraz influencerzy. Wśród nich znaleźli się: Kinga Dąbrowska, Adrian Fabian, Aleksandra Chojnacka, Dawid Rakowski, Iga Szamborska, Natalia Maszkowska, Natalia Sisik, Gabi Kowalewska, Seweryn Habdas, Simon Losik i Wanesa Stefaniak.
Kampania pod hasłem „Player się zmienił - nie znasz, to poznaj!” będzie emitowana w sieci, rozgłośniach radiowych oraz na antenach i w mediach społecznościowych TVN Grupa Discovery.
Według badania Mediapanel w październiku br. Player.pl miał 3,99 mln użytkowników. W połowie lutego na platformie wprowadzono w pełni subskrypcyjny model dostępu - pojawił się pakiet za 4 zł miesięcznie, w którym przy treściach emitowane są reklamy.
Dołącz do dyskusji: Kulesza, Głowacki i Banasiuk twarzami kampanii „Player się zmienił - nie znasz, to poznaj!” (wideo)