Player.pl jesienią z nowymi serialami i programami. "Prime time trwa u nas całą dobę"
Seriale "Skazana" z Agatą Kuleszą i Aleksandrą Adamską, "Pajęczyna" z Joanną Kulig i Erykiem Lubosem, "Kontrola" z Adrianną Chlebicką i Eweliną Pankowską, "Chyłka - oskarżenie" z Magdaleną Cielecką i Filipem Pławiakiem, a także reality show "Prince Charming" i "Żony Miami" to najważniejsze premiery tej jesieni przygotowane tylko dla użytkowników platformy Player.pl., należącej do TVN Grupy Discovery. - Seriale to nasza najmocniejsza strona - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Maciej Gozdowski, dyrektor zarządzający Player.pl.
Najpierw nowości oferowane w serwisie Player.pl, a dopiero później programy z jesiennej ramówki stacji TVN i innych kanałów telewizyjnych należących do TVN Grupa Discovery. W tej kolejności w czwartek, 26 sierpnia zaprezentowano nową ofertę programową na najbliższe miesiące. I nie był to przypadek.
- Player dostosowuje się do potrzeb naszych widzów i serwuje im to, co lubią najbardziej, bo prime time trwa u nas całą dobę. Prime time jest wtedy, gdy widzowie są u nas - mówił podczas prezentacji Maciej Gozdowski, dyrektor zarządzający serwisu Player.pl. Towarzyszący mu na scenie Edward Miszczak, dyrektor programowy TVN, nawiązując do zmiany nawyków widzów i sposobu konsumpcji treści, dodał: - Teraz mamy gdzieś ramóweczkę. Szukamy tematu interesującego dla nas wtedy, kiedy mamy czas.
Maciej Gozdowski przypomniał, że wielkim sukcesem platformy w zeszłym roku okazała się transmisja charytatywnego Koncertu dla bohaterów, który Player.pl zorganizował z Fundacją TVN "Nie jesteś sam". Wystąpiło 36 polskich artystów. Zebrano wówczas ponad 1 mld dolarów na walkę z epidemią koronawirusa. Koncert w Playerze oglądano na żywo na prawie 330 tys. urządzeń. To niejedyny sukces. - W lutym tego roku podjęliśmy odważną decyzję i gdy kina były zamknięte, zdecydowaliśmy, że film "Listy do M. 4" można było zobaczyć na naszej platformie - mówił Maciej Gozdowski. I podkreślił, że Player jest dziś najbardziej angażującym serwisem VOD w Polsce.
- Znaleźliśmy Złoty Graal połączenia telewizji liniowej oraz VOD. Jesteśmy dla naszych użytkowników, a oni to doceniają. Chcemy dostarczać najlepszą rozrywkę do każdego domu w tym kraju - mówił szef Playera.
Aktorki bez makijażu
W tym jesiennym sezonie w Playerze będzie można zobaczyć oryginalne pozycje, wyprodukowane specjalnie na potrzeby serwisu. To kilka polskich seriali. Pierwszy z nich "Skazana" swoją premierę będzie miał już 31 sierpnia. To ma być największy hit serwisu. Więzienny serial jest oparty na prawdziwej historii. W rolach głównych zobaczymy m.in. Agatę Kuleszę, Aleksandrę Adamską, Michała Czerneckiego i Bartłomieja Topę.
- Ten serial jest skazany na sukces - powiedział Maciej Gozdowski, nawiązując do tytułu produkcji. A obecne na wydarzeniu aktorki zapewniły, że - tak jak w serialu - są bez makijażu.
Następną nowością jest serial "Pajęczyna" z Joanną Kulig i Erykiem Lubosem. To thriller, którego akcja toczy się równolegle w dwóch czasach: w 1978 r. oraz w 2010 r. Joanna Kulig wcieli się w rolę specjalistki od zachowań pająków, która próbuje rozwikłać tajemnicę śmierci swojej matki i siostry. Serial liczy siedem odcinków. Nie podano jeszcze dokładnej daty premiery.
Jesienią na platformie Player.pl zapowiada się także kontynuacja hitu internetowego "Kontrola". To miniserial autorstwa Nataszy Parzymies, studentki Warszawskiej Szkoły Filmowej, który powstał jako etiuda szkolna, a niespodziewanie okazał się międzynarodowym hitem. Na pierwszym planie burzliwa miłość dwóch dziewczyn, a w tle studenckie życie, współczesna Warszawa i nieprzespane noce pełne wielkich emocji i wyznań.
Hitami Playera seriale i bikini reality
- W serialach jesteśmy wybitni. Jeden z serwisów internetowych recenzujący platformy VOD w ponad 20 krajach na świecie uznał, że w zeszłym roku "Chyłka" był najlepszą produkcją VOD w Polsce - chwalił się szef Playera. Jesienią na tej platformie zadebiutuje piąty sezon "Chyłki", zatytułowany "Oskarżenie". W roli głównej ponownie wystąpi Magdalena Cielecka. "Chyłka - Oskarżenie" to także produkcja Player Original, której scenariusz powstał na podstawie szóstego tomu serii napisanej przez Remigiusza Mroza.
- Seriale to nasza najmocniejsza strona. Wśród najchętniej oglądanych były wszystkie serie "Chyłka", a także "Szadź" i "Nieobecni" - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Maciej Gozdowski. Dyrektor zarządzający Player.pl dodaje, że dużą oglądalność generują także codzienne seriale znane z anten kanałów TVN, takie jak "19+", "Szkoła" czy "Na Wspólnej".
"Chcemy poruszać odważne tematy"
- Mocnymi pozycjami Playera są też pozycje rozrywkowe w naszej ofercie, a przede wszystkim tzw. bikini reality, czyli np. "Hotel Paradise" czy "Warsaw Shore" - mówi nam Maciej Gozdowski.
Dlatego oprócz seriali Player szykuje na jesień również dwa premierowe reality show. W październiku użytkownicy serwisu będą mogli obejrzeć program "Prince Charming" oparty na zagranicznej licencji. Tytułowym bohaterem będzie Jacek Jelonek, który szuka swojego wymarzonego partnera wśród 13 singli w willi w słonecznej Hiszpanii. "Pierwszy raz w Polsce pojawia się tak przełomowy program, w którym miłość między dwoma mężczyznami jest wreszcie na równych prawach" - tak serwis opisuje swój program. "Prince Charming" poprowadzi podróżniczka i influencerka, Aggie Lal, na co dzień mieszkająca w Los Angeles.
- Bardzo wierzę w szukanie odważnych programów - mówi nam Maciej Gozdowski. - Jestem dumny, że mamy w ofercie serial "Kontrola" o miłości dwóch dziewczyn, jak i program "Prince Charming" o mężczyźnie poszukującym prawdziwej miłości do drugiego mężczyzny. Chcemy poruszać odważne tematy i być postrzegani jako serwis, który kreuje trendy.
Jesienią zadebiutuje w Playerze program, który powinien spodobać się fanom reality show, szczególnie tym, którzy polubili "Żony Hollywood". Tym razem serwis pokaże "Żony Miami" - widzowie Playera poznają pięć najbardziej wpływowych kobiet z Florydy, które żyją pełnią życia tam, gdzie imprezy nigdy się nie kończą. Panie otworzą przed użytkownikami serwisu drzwi swoich rezydencji i apartamentów. Widzowie przekonają się czy - mimo luksusowego życia - ich relacje rodzinne i wybory, z którymi muszą się mierzyć, różnią się od problemów "zwykłego śmiertelnika".
"Będziemy eksperymentowali z nowymi formatami"
Player.pl pokaże jesienią także film "Czarna owca", który niedawno trafił do polskich kin. To najnowsza produkcja fabularna TVN Grupa Discovery. W rolach głównych zobaczymy m.in. Arkadiusza Jakubika, Magdalenę Popławską, Kamila Szeptyckiego, Agatę Różycką, Włodzimierza Pressa, Annę Cieślak i Annę Smołowik. "To słodko-gorzka opowieść o współczesnej rodzinie, w której każdy ma czegoś dość. Gdy w końcu tłumione od lat kryzysy, konflikty i pragnienia eksplodują, każdy zaczyna żyć na własny rachunek. A przynajmniej tak im się wydaje… To film o więzach, których nie można przerwać. W zabawny sposób odpowiada na ważne pytania dotyczące relacji rodzinnych i dojrzewania do zmian" - czytamy w opisie filmu.
Już teraz szef Playera zapowiada, że w przyszłym roku planuje premierę ośmiu nowych seriali wyprodukowanych specjalnie na potrzeby serwisu. Szczegółów nie zdradza. Wiadomo jedynie, że będą to zarówno kontynuacje dobrze znanych tytułów, jak i nowe produkcje. - Będziemy też eksperymentowali z zupełnie nowymi formatami - zapowiada.
Według badania Mediapanel w lipcu br. serwis Player.pl miał 2,49 mln użytkowników.
Dołącz do dyskusji: Player.pl jesienią z nowymi serialami i programami. "Prime time trwa u nas całą dobę"