SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Play pozyskał najwięcej klientów od konkurencji, T-Mobile z najgorszym bilansem

W trzecim kwartale br. w Polsce zostało przeniesionych pomiędzy operatorami ponad 455 tys. numerów. Najwięcej z nich pozyskał od konkurentów Play wyprzedzając Orange, najmniej korzystny bilans zanotował T-Mobile tracąc ponad 134 tysiące użytkowników.

Dane dotyczące przepływu użytkowników pomiędzy operatorami telefonii komórkowej w Polsce pochodzą z cyklicznego raportu Urzędu Komunikacji Elektronicznej (UKE).

W okresie od początku lipca do końca września br. w krajowych sieciach komórkowych przeniesiono ogółem ponad 455,7 tys. numerów. Największa liczba przeniesień przypadała na wrzesień, najmniejsza na lipiec br.

W raportowanym przez UKE okresie najwięcej przejęć numerów od konkurentów zanotował Play - ponad 192,1 tys., choć w tym samym czasie operator oddał innym 100 tys. numerów.

Na drugim miejscu uplasował się Orange przejmując 110,7 tys. użytkowników i oddając rywalom 111,6 tys. numerów. Trzeci był Plus (69,4 tys. przejętych numerów), a na czwarte miejsce trafił T-Mobile przy ponad 60,6 tys. użytkowników pozyskanych, ale rekordowej liczbie 134,8 tys. utraconych numerów.

W ogólnym bilansie wygrał Play (ponad 92 tys. numerów na plusie), na dalszych miejscach zabrakło jednak graczy z „wielkiej czwórki” operatorów komórkowych.

Na drugim miejscu znalazł się Virgin Mobile (9,4 tys. numerów na plusie), a na trzecim Premium Mobile (2,5 tys.). Natomiast ujemny bilans zanotowały Orange, Plus i T-Mobile.

Dołącz do dyskusji: Play pozyskał najwięcej klientów od konkurencji, T-Mobile z najgorszym bilansem

18 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Carl
Orange ma Spotify, Play Tidal, a co ma w dobrej ofercie T-mobile ? Przygotowaliby ofertę jak Orange czy lepszą dla nowych i starych klientów. Bez zniżki przy przedłużaniu oferta tragiczna, ceny telefonów dla starych klientów kiepskie. To i ludzie zmieniają sieć.
0 0
odpowiedź
User
były klient
odkąd pamiętam ERA później R-mobile zawsze miały najgorsze oferty. Najdłużej najdroższe stawki za minutę, najdłużej zmiana taryf na lepsze i nawet teraz przy rejestracji numerów na karte najgorsza oferta. Inni dają rok ważności konta a oni tylko po doładowaniu. Nie rozumiem desperatów wybierających tę firmę
0 0
odpowiedź
User
jago
Jeżeli operator okrada i oszukuje klientów, to ma takie rezultaty. Taka ich szwabska złodziejska natura.
0 0
odpowiedź