SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Play: oferta z multipakiem odpowiedzią na wymagania klientów

Sieć komórkowa Play zaprezentowała nową ofertę prepaidową - Formuła Play na Kartę. Obejmuje ona trzy taryfy, które zawierają nielimitowane SMS-y do wszystkich, rozmowy w Play oraz pakiety internetowe. Z oferty Play zniknie taryfa Rok ważności konta - ustalił portal Wirtualnemedia.pl.

Play wprowadził wczoraj trzy nowe taryfy w ofercie na kartę. Uruchamiając Formułę SMS (taryfa kosztuje 7 zł miesięcznie) abonent otrzymuje nielimitowane SMS-y do wszystkich sieci. Formuła 3w1, która kosztuje 14 zł miesięcznie to nielimitowane SMS-y do wszystkich sieci, nielimitowane rozmowy w Play oraz 100 MB Internetu w sieci 4G LTE. Natomiast Formuła 4w1 (kosztuje 21 zł miesięcznie) zapewnia abonentowi nielimitowane SMS-y do wszystkich sieci, nielimitowane rozmowy w Play i 1 GB Internetu w sieci 4G LTE, a także stawkę za minutę połączenia do pozostałych sieci wynoszącą 9 groszy - to ponad trzy razy mniej niż 29 groszy obowiązujące w pozostałych taryfach (przeczytaj o tym więcej).

Leszek Daniluk, dyrektor ds. dystrybucji pre-paid w Play tłumaczy, że operator odświeżył ofertę, ponieważ chciał dostosować ją do wymagań konsumentów. - Młodzi ludzie coraz częściej kupują smartfony. W Play ponad 90 proc. sprzedawanych w tej chwili telefonów to właśnie smartfony. Stwierdziliśmy, że taka oferta z multipakiem jest tym, czego klienci obecnie poszukują - mówi Wirtualnemedia.pl Leszek Daniluk.

Daniluk informuje, że wprowadzenie nowych Formuł spowoduje usunięcie z oferty Play na kartę jednej taryfy jaką jest Rok ważności konta (jedno doładowanie przedłużało ważność połączeń wychodzących na okres jednego roku). W nowych taryfach każde doładowanie do 99 zł przedłuża ważność konta o 50 dni, zaś doładowanie powyżej 100 zł - o 150 dni. - To atrakcyjne rozwiązania - tłumaczy dyrektor ds. dystrybucji pre-paid w Play.

Play zamierza również informować dotychczasowych abonentów o możliwości migracji. - Roześlemy SMS-y z kodem migracyjnym do potencjalnych klientów, dla których ta oferta może być atrakcyjna. Będziemy patrzeć na ich profil użytkowania - mówi Leszek Daniluk.

Nowe taryfy na kartę zostały wprowadzone we wtorek. Twarzami kampanii reklamowej zostali piosenkarze Margaret oraz Dawid Podsiadło. Start kampanii został zaplanowany na czwartek 20 lutego br. i obejmie najważniejsze media z telewizją na czele (więcej na ten temat).

Dyrektor marketingu Play Bartosz Dobryński powiedział portalowi Wirtualnemedia.pl, że nowe taryfy są kierowane do tych konsumentów, którzy szukają najlepszej oferty na rynku. - Jednym zleceniem do operatora abonent uruchamia jednocześnie kilka usług i dostaje naprawdę dużo. Dobierając poszczególne elementy z innych ofert i nie dałoby się złożyć takiego zestawu jak w przypadku Formuły 3w1 lub 4w1 - mówi Bartosz Dobrzyński.

- Nową ofertę charakteryzuje prostota: jeden kod i automatyczne odnowienie, żeby tych kodów nie trzeba było później pamiętać - zauważa Dobrzyński. - Naszym zdaniem, telekomunikacja nie jest najważniejszą rzeczą na świecie i dlatego chcemy uwolnić naszych abonentów od dobierania kodów, zapamiętywania ich. Wystarczy, że wybrali raz i dalej będą korzystać, zasilając co miesiąc konto - dodaje.

Na koniec ub.r. Play miał 10,73 mln aktywnych kart SIM i 4,77 mln klientów abonamentowych (zobacz szczegóły).

Dołącz do dyskusji: Play: oferta z multipakiem odpowiedzią na wymagania klientów

4 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
były klient
odpowiedzią byłby normalny a nie chory bo 15 i 25 miesięczny abonament jaki zrobił Play oraz uczciwe ceny telefonów. W tej chwili konkurencja bije Play na glowę.
0 0
odpowiedź
User
Alex
"wprowadzenie nowych Formuł spowoduje usunięcie z oferty Play na kartę jednej taryfy jaką jest Rok ważności konta (jedno doładowanie przedłużało ważność połączeń wychodzących na okres jednego roku). W nowych taryfach każde doładowanie do 99 zł przedłuża ważność konta o 50 dni, zaś doładowanie powyżej 100 zł - o 150 dni. - To atrakcyjne rozwiązania - tłumaczy dyrektor ds. dystrybucji pre-paid w Play."

Z pewnością to rozwiązanie jest wybitnie atrakcyjne DLA PLAY.
0 0
odpowiedź
User
berlinek
Ja jeszcze zdarzylem przejść na taryfę RWK i nie zamierzam z niej rezygnować. Najlepsza taryfa dla osób którzy nie korzystają z telefonu aktywnie. Play zaczyna p
0 0
odpowiedź