Kamil Bednarek reklamuje loterię w Play na Kartę (wideo)
Ruszyła loteria skierowana do użytkowników ofert Play na Kartę i Red Bull Mobile. Towarzyszy jej kampania reklamowa, w której występuje piosenkarz Kamil Bednarek.
W ramach promocji szansę na wygraną użytkownicy otrzymują za różne aktywności. 20 losów jest przyznawane za przeniesienie numeru do Play na Kartę, od jednego do 10 losów za doładowanie konta w aplikacji Play24, a jeden los za każdą aktywację pakietu za co najmniej 10 zł.
Raz w miesiącu losowane jest 100 tys. zł, a natychmiastowymi nagrodami przyznawanymi w aplikacji Play24 są e-bon 300 zł lub 2 tys. zł na karcie przedpłaconej. Loteria potrwa do 21 czerwca, za jej obsługę odpowiada agencja Fortis.
Akcję wspierają reklamy w konwencji obowiązującej w spotach Play od połowy ub.r.: do salonu sprzedaży sieci, w którym sprzedawców odgrywają Barbara Kurdej-Szatan i Maciej Łagodziński, przychodzą klienci, a w ostatnich ujęciach pojawia się znana osoba.
Kamil Bednarek od kilku lat pojawia się w kampaniach Play na Kartę, w połowie ub.r. reklamował letnią promocję.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń z mediów i marketingu
Działania reklamowe Play obejmują wszystkie najważniejsze kanały komunikacji, na czele z telewizją i internetem.
Za obsługę marketingową telekomu odpowiadają agencje Grandes Kochonos (kreacja reklam ATL) oraz Plej (reklamy BTL i internetowe), MediaCom Warszawa oraz MSL (public relations). MediaCom na początku br. w przetargu utrzymał obsługę mediową telekomu.
Od listopada ub.r. Play Communications ma nowego właściciela - 96,66 proc. akcji firmy kupiła francuska Grupa Iliad, płacąc 9,6 mld zł.
W ub.r. Play Communications osiągnął wzrost przychodów o 1,7 proc. do 7,16 mld zł i zysku EBITDAaL o 6,3 proc. do 2,4 mld zł. Liczba jego użytkowników zwiększyła się o 390 tys. do 12,32 mln, głównie dzięki przejęciu Virgin Mobile Polska i wzrostowi popularności Play Now Box TV.
Dołącz do dyskusji: Kamil Bednarek reklamuje loterię w Play na Kartę (wideo)