SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

PKP Intercity wybrało Agencję Warszawa do działań w internecie

Agencja Warszawa wygrała przetarg PKP Intercity na wybór agencji interaktywnej do półtorarocznej obsługi. Pokonała w nim ośmiu konkurentów.

W prowadzonym od grudnia ub.r. przez PKP Intercity przetargu wzięło udział dziewięć firm: Agencja Warszawa, Kerris Group, Sare SA, Follow Vision, Art Group, Walk PR, Opus B, Kore, Today.

W finale przetargu konkurowały już tylko Follow Vision, Today i Agencja Warszawa, która ostatecznie wygrała.

Agencja będzie odpowiedzialna za świadczenie usług w zakresie przygotowania: strategii promocji w internecie, kreacji materiałów promocyjnych, reklamowych i informacyjnych oraz DTP dla działań realizowanych przez PKP Intercity w sieci. Agencja ta zajmie się też m.in. mailingiem, tworzeniem stron internetowych, tworzeniem aplikacji mobilnych oraz animacji i filmów reklamowych. Będzie pracować dla PKP Intercity przez 18 miesięcy od podpisania umowy. Przewoźnik przewiduje przedłużenie tej umowy o kolejne sześć miesięcy. Budżet, jaki zamierza przeznaczyć na ten cel, wynosi 486 tys. zł netto.

Od kilku dni PKP Intercity zbiera oferty od agencji zainteresowanych jej obsługą w social media.

Dołącz do dyskusji: PKP Intercity wybrało Agencję Warszawa do działań w internecie

9 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Hollly
Czy kogoś to jeszcze dziwi?! Kolejna spółka skarbu państwa wybiera agencję Warszawa, która już obsługuje PKO BP, a przed nadejściem "Dojnej Zmiany" praktycznie nie istniała.
0 0
odpowiedź
User
Mariusz
Warto mieć resortowego tatusia... I pewnie wzorem "wygranego" przetargu na PKO BP też przejmą zespół agencji, która poprzednio obsługiwała PKP i będą robić dalej to samo.
0 0
odpowiedź
User
Krzysiek
Zazdrość :) To już trochę nudne i mało kogo interesuje... Ale hejt to przecież w naszych czasach oznaka sukcesu. Kto da więcej?
0 0
odpowiedź