SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

PKP Intercity szuka agencji interaktywnej

Spółka PKP Intercity rozpoczęła przetarg na agencję interaktywną, która będzie pracować dla przewoźnika przez półtora roku.

Wybrana agencja interaktywna będzie pracować dla PKP Intercity przez 17 miesięcy od podpisania umowy. Zajmie się m.in. strategią i kreacją wszelkich działań reklamowych i informacyjnych prowadzonych w internecie.

Do jej zadań należeć będzie m.in. wypracowywanie koncepcji kreatywnych dla działań promocyjnych, przygotowywanie projektów dla reklam internetowych, e-mailing, tworzenie stron internetowych (w tym ich wersje mobilne), przygotowanie i realizacja takich projektów, jak gry i aplikacje dla portali społecznościowych, tworzenie komunikatów SMS i MMS itp.

Zainteresowane agencje mogą składać swoje oferty do 4 maja.

Dołącz do dyskusji: PKP Intercity szuka agencji interaktywnej

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
adam
Polecam internet-media.pl. Dlaczego? Stworzyli mi stronę internetową, zagwarantowali wydruk standardowych materiałów reklamowych, wykonali roczne pozycjonowanie z rozliczeniem tylko za efekt, a dodatkowo ze wszystkich funkcji serwisu mnie przeszkolili w cenie podstawowej. Trudno zatem o lepszy kontakt w Gdańsku.
odpowiedź