SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„Pies z billboardu” w kampanii zachęcającej do przygarniania zwierząt ze schronisk

Na kilkunastu billboardach na terenie całej Polski trwa akcja społeczna pod hasłem „Pies z billboardu” zachęcająca do adopcji bezdomnych zwierząt. Realizuje ją agencja marketingowa AP360.

Akcja społeczna „Pies z billboardu” powstała w 2016 roku. Początkowo miała zasięg regionalny, a od czerwca br. billboardy można zobaczyć w całej Polsce. Kampania realizowana jest na nośnikach wielkoformatowych 36 mkw i billboardach 12 mkw.

Na nośnikach wielkoformatowych znajduje się zdjęcie Forresta, który zachęca do adopcji bezdomnych zwierząt hasłem „Jestem Forrest, szukam domu”. Forrest, podobnie jak inne psy prezentowane na billboardach, przebywają w fundacjach, stowarzyszeniach, domach tymczasowych i czekają na swój nowy dom.

Akcja „Pies z billboardu” zaplanowana jest do końca br. Jej celem jest znalezienie miejsca dla bezdomnych psów oraz popularyzacja adopcji zwierząt z przytulisk i schronisk. Kampania ma przede wszystkim przełamać stereotyp, że pies ze schroniska jest gorszy od tego kupionego w hodowli. Założeniem akcji jest również wsparcie poprzez działania promocyjne fundacji i stowarzyszeń, które opiekują się bezdomnymi i schorowanymi psami.

Głównym partnerem akcji jest firma reklamy zewnętrznej Ströer Media, na nośnikach której realizowana jest akcja. Redakcyjne wsparcie akcji zapewnia Radio Eska, a partnerem  technologicznym jest Wielkoformatowa Drukarnia Cyfrowa A5. Zdjęcia do kampanii zrealizowało studio psieportrety.pl

Akcję realizuje nowa agencja marketingowa AP360, założona przez menagerów dotychczas związanych ze strukturami Polska Press: Annę Jawor-Lachowicz, która była tam dyrektorem działu marketingu „Dziennika Zachodniego”, i Pawła Pakosza, managera naszemiasto.pl.

Dołącz do dyskusji: „Pies z billboardu” w kampanii zachęcającej do przygarniania zwierząt ze schronisk

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl