Pies Chewbaccą, a kot Lordem Vaderem w bożonarodzeniowej kampanii sprzętu Samsung Galaxy (wideo)
Samsung zaczął wizerunkową kampanię reklamową związaną z premierą nowego filmu z serii „Gwiezdne wojny”. Akcja jest realizowana pod hasłem „Łączy nas na święta”.
Kampania jest oparta na spocie pokazującym, jak chłopiec dzięki zdjęciu zamieszczonym w internecie przez pracownika schroniska dla zwierząt chce przygarnąć psa przypominającego Chewbaccę z „Gwiezdnych wojen”. Ojciec się na to nie zgadza, a chłopak stara się go przekonać, wyświetlając mu na różnych urządzeniach Samsunga fotkę zwierzaka.
Kiedy ostatecznie mężczyzna zmienia zdanie, okazuje się, że psa przygarnął już ktoś inny. W schronisku jest jednak inny zwierzak kojarzący się z „Gwiezdnymi wojnami”: kot wystylizowany na Lorda Vadera.
W reklamie pojawiają się też inne elementy znane z „Gwiezdnych wojen”: miecz świetlny i charakterystyczny motyw muzyczny. Wyświetlana jest też informacja o nowym filmie z tej sagi - „Gwiezdne wojny: Skywalker. Odrodzenie”, który trafi do kin 20 grudnia.
W reklamie prezentowane są różne urządzenia z rodziny Samsung Galaxy: smartfony Samsung Galaxy Note10 i Galaxy S10, słuchawki Samsung Galaxy Buds, smartwatch Samsung Galaxy Watch Active2 oraz tablet Samsung Galaxy Tab S6.
Na razie nie otrzymaliśmy informacji o szczegółach przebiegu tej kampanii.
Dołącz do dyskusji: Pies Chewbaccą, a kot Lordem Vaderem w bożonarodzeniowej kampanii sprzętu Samsung Galaxy (wideo)