PGNiG za promocję przy Teatrze Telewizji w TVP zapłaci ponad 5 mln zł
Spółka Polskie Górnictwo Naftowe i Gazownictwo podpisała z Telewizją Polską umowę , której wartość opiewa na kwotę 5,4 mln zł netto - dowiedział się serwis Wirtualnemedia.pl. Dotyczy promocji przy Teatrze Telewizji.
Zawarty pomiędzy PGNiG a TVP kontrakt dotyczy promocji PGNiG w ramach projektu „Teatr Telewizji” w TVP1 i TVP Kultura w okresie od 2019 roku do 2022 roku. Opiewa na kwotę 5,393 mln zł netto (bez VAT).
W ramach tej umowy PGNiG otrzymuje wyłączny tytuł mecenasa Teatru Telewizji na cały okres trwania wydarzeń. Informacja o tym ma być zamieszczana we wszystkich komunikatach prasowych (około 30 rocznie) dotyczących premier Teatru Telewizji (10 premier w sezonie TVP1 oraz ok. 8 premier w TVP Kultura), podczas każdej konferencji ramówkowej (wiosna, jesień) – łącznie 5 razy w trakcie trwania umowy.
Poza tym PGNiG ma być promowane jako mecenas Teatru Telewizji podczas wszystkich wydarzeń, w które angażuje się Teatr Telewizji.
TVP w ramach tej umowy ma organizować pokazy prasowe w Sali Kolaudacyjnej do wybranych premier Teatru Telewizji w TVP1 – w trakcie którego każdorazowo pojawi się „setka” w TVP Info (z informacją o PGNIG jako mecenasie Teatru Telewizji), liczba zaproszeń przekazanych na pokaz uzależniona będzie od miejsca pokazu.Ma to być minimum 100 zaproszeń rocznie.
PGNiG będzie mogło umieszczać informacje o nadchodzących spektaklach we własnych celach promocyjnych. Logo PGNiG pojawi się na zaproszeniach oraz innych materiałach drukowanych i elektronicznych dotyczących Teatru Telewizji. Dodatkowo 2 razy w sezonie pojawi się informacja w programie informacyjnym/śniadaniowym (Panorama, Teleexpress, Wiadomości Pytania na Śniadanie) o PGNIG jako mecenasie Teatru Telewizji (łącznie 5 x w trakcie trwania wydarzeń).
Umowa obowiązuje do 2022 roku.
Dołącz do dyskusji: PGNiG za promocję przy Teatrze Telewizji w TVP zapłaci ponad 5 mln zł