“Perfekcyjna pani domu” z mniejszą widownią. 15 mln zł z reklam
Czwartą edycję “Perfekcyjnej pani domu” oglądało 1,1 mln widzów, o 200 tys. mniej niż drugą serię. Jednak w czasie emisji formatu TVN utrzymał drugie miejsce w rynku. Wpływy z reklam wyniosły 15 mln zł, a stacja myśli o realizacji kolejnej serii.
Premierowe odcinki „Perfekcyjnej pani domu 4” na antenie TVN oglądać można było w poniedziałki o godz. 22.30 w okresie od 2 września do 25 listopada br. Obejrzało je średnio 1,1 mln osób, co zapewniło stacji 12,81 proc. udziału wśród wszystkich widzów oraz 15,39 proc. w grupie komercyjnej 16-49 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl.
Nadawana jesienią 2012 roku druga seria “Perfekcyjnej pani domu” miała o 200 tys. widzów więcej. Oglądało ją 1,31 mln osób, co dało stacji odpowiednio 16,02 proc. i 18,90 proc. udziału (więcej na ten temat). Z kolei emitowana wiosną br. trzecia edycja gromadziła 1,18 mln oglądających, a jej udział wynosił odpowiednio 13,34 proc. i 15,50 proc. (dowiedz się więcej).
TVN w paśmie emisji programu Małgorzaty Rozenek był wiceliderem rynku telewizyjnego. Pierwsze miejsce zajmował Polsat, który w tym czasie emituje filmy fabularne, a jego udział plasował się na poziomie 13,25 proc. Z TVN przegrywały kanały Telewizji Polskiej: Dwójka („Tomasz Lis na żywo” i serial „Paradoks”; 11,01 proc.) oraz Jedynka (filmy fabularne, serial „Homeland” i dokumenty z cyklu „Oglądaj z Andrzejem Fidykiem”; 4,84 proc.). Taka sama kolejność stacji była w grupie komercyjnej.
| Wszyscy 4+ | 16-49 | |
Stacja | AMR | SHR % | SHR % |
Polsat | 1 141 124 | 13,25% | 15,78% |
TVN - Perfekcyjna pani domu | 1 102 967 | 12,81% | 15,39% |
TVP2 | 947 894 | 11,01% | 6,59% |
TVP1 | 416 403 | 4,84% | 3,92% |
Wpływy reklamowe z 13 odcinków czwartej serii “Perfekcyjnej pani domu” wyniosły 15,2 mln zł. Nadawana rok wcześniej druga edycja przyniosła z reklam więcej, bo 18,8 mln zł (dane cennikowe netto, bez rabatów).
Bogdan Czaja, zastępca dyrektora programowego TVN, informuje, że stacja jest zadowolona z wyników oglądalności “Perfekcyjnej pani domu”. Nie precyzuje jednak, czy powstanie kolejny sezon programu. - Na razie dopiero pracujemy nad przyszłorocznym budżetem programowym i jest za wcześnie, żeby rozmawiać o planach na 2014 rok - mówi Czaja. Jednak z naszych informacji wynika, że bardzo prawdopodobne jest, że wiosną przyszłego roku TVN pokaże piątą serię reality-show.
W opartym na brytyjskiej licencji formacie „Perfekcyjna Pani Domu” Małgorzata Rozenek pomaga ludziom, którzy nie radzą sobie ze sprzątaniem i prowadzeniem domu. Diagnozuje ich problemy, daje uczestnikom wskazówki, a następnie sprawdza efekty dokonanych przez nich porządków. Za produkcję wykonawczą programu odpowiada Golden Media Polska.
Dołącz do dyskusji: “Perfekcyjna pani domu” z mniejszą widownią. 15 mln zł z reklam