“Perfekcyjna Pani Domu” w TVN: 1,3 mln widzów i 19 mln zł z reklam
Drugi sezon programu “Perfekcyjna Pani Domu” w TVN oglądało średnio 1,31 mln widzów. Stacja w paśmie emisji reality-show zajęła drugie miejsce, minimalnie przegrywając z Polsatem. Format poprawił wyniki TVN w grupie 16-49 i przyniósł z reklam 19 mln zł.
Prowadzony przez Małgorzatę Rozenek program zapewnił stacji 16,02 proc. udziału wśród wszystkich widzów oraz 18,90 proc. w grupie komercyjnej 16-49 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl. Format oglądać można było w okresie od 3 września do 19 listopada br. w poniedziałki o godz. 22.30. Najwięcej widzów miał ostatni odcinek, który zgromadził 1,59 mln oglądających.
TVN w paśmie emisji „Perfekcyjnej Pani Domu” notował podobne wyniki oglądalności jak w analogicznym okresie ub.r. - wówczas stację śledziło 1,30 mln widzów, przy udziale wynoszącym w 4+ 16,07 proc. Jednak udział w grupie komercyjnej był wtedy niższy (17,61 proc.).
„Perfekcyjna Pani Domu 2” w swoim czasie antenowym dała TVN pozycję wicelidera rynku telewizyjnego. Przed TVN uplasował się Polsat, który w tym czasie emitował filmy fabularne, a jego udział wyniósł 16,41 proc. Z kolei za TVN znalazła się TVP2 („Tomasz Lis na żywo” i filmy fabularne; 11,42 proc.) oraz TVP1 (dokumenty z cyklu „Oglądaj z Andrzejem Fidykiem” oraz seriale fabularne; 7,02 proc.). Taka sama była kolejność stacji wśród widzów w grupie komercyjnej.
Wpływy z reklam pokazanych przy 12 odcinkach formatu wyniosły 18,8 mln zł (dane cennikowe, bez rabatów).
Pierwsza seria programu emitowana była wiosną br. na antenie TVN Style. Oglądało ją tam średnio 155 tys. widzów, co przełożyło się odpowiednio na 1,73 proc. oraz 2,50 proc. udziału. Dane te dotyczą odcinków premierowych, nadawanych w kobiecym kanale w niedziele o 10.45.
W opartym na brytyjskiej licencji formacie „Perfekcyjna Pani Domu” Małgorzata Rozenek pomaga ludziom, którzy nie radzą sobie ze sprzątaniem i prowadzeniem domu. Diagnozuje ich problemy, daje uczestnikom wskazówki, a następnie sprawdza efekty dokonanych przez nich porządków.
Trzeci sezon reality-show trafi na antenę TVN wiosną 2013 roku (dowiedz się więcej). Jego producentem wykonawczym jest Golden Media Polska.
Trzy topowe odcinki „Perfekcyjnej pani domu”
Data | Wszyscy 4+ | 16-49 | |
AMR | SHR % | SHR % | |
19-11-2012 | 1593199 | 18,29% | 21,69% |
10-09-2012 | 1463048 | 17,96% | 22,15% |
05-11-2012 | 1427468 | 16,55% | 18,99% |
Oglądalność formatu na tle konkurencji
Stacja | Wszyscy 4+ | 16-49 | |
AMR | SHR % | SHR % | |
Polsat | 1338049 | 16,41% | 18,99% |
TVN-Perfekcyjna pani domu | 1306486 | 16,02% | 18,90% |
TVP2 | 931073 | 11,42% | 7,51% |
TVP1 | 572453 | 7,02% | 5,34% |
Dołącz do dyskusji: “Perfekcyjna Pani Domu” w TVN: 1,3 mln widzów i 19 mln zł z reklam