SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

“Perfekcyjna Pani Domu” w TVN: 1,3 mln widzów i 19 mln zł z reklam

Drugi sezon programu “Perfekcyjna Pani Domu” w TVN oglądało średnio 1,31 mln widzów. Stacja w paśmie emisji reality-show zajęła drugie miejsce, minimalnie przegrywając z Polsatem. Format poprawił wyniki TVN w grupie 16-49 i przyniósł z reklam 19 mln zł.

Prowadzony przez Małgorzatę Rozenek program zapewnił stacji 16,02 proc. udziału wśród wszystkich widzów oraz 18,90 proc. w grupie komercyjnej 16-49 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl. Format oglądać można było w okresie od 3 września do 19 listopada br. w poniedziałki o godz. 22.30. Najwięcej widzów miał ostatni odcinek, który zgromadził 1,59 mln oglądających.

TVN w paśmie emisji „Perfekcyjnej Pani Domu” notował podobne wyniki oglądalności jak w analogicznym okresie ub.r. - wówczas stację śledziło 1,30 mln widzów, przy udziale wynoszącym w 4+ 16,07 proc. Jednak udział w grupie komercyjnej był wtedy niższy (17,61 proc.).

„Perfekcyjna Pani Domu 2” w swoim czasie antenowym dała TVN pozycję wicelidera rynku telewizyjnego. Przed TVN uplasował się Polsat, który w tym czasie emitował filmy fabularne, a jego udział wyniósł 16,41 proc. Z kolei za TVN znalazła się TVP2 („Tomasz Lis na żywo” i filmy fabularne; 11,42 proc.) oraz TVP1 (dokumenty z cyklu „Oglądaj z Andrzejem Fidykiem” oraz seriale fabularne; 7,02 proc.). Taka sama była kolejność stacji wśród widzów w grupie komercyjnej.

Wpływy z reklam pokazanych przy 12 odcinkach formatu wyniosły 18,8 mln zł (dane cennikowe, bez rabatów).

Pierwsza seria programu emitowana była wiosną br. na antenie TVN Style. Oglądało ją tam średnio 155 tys. widzów, co przełożyło się odpowiednio na 1,73 proc. oraz 2,50 proc. udziału. Dane te dotyczą odcinków premierowych, nadawanych w kobiecym kanale w niedziele o 10.45.

W opartym na brytyjskiej licencji formacie „Perfekcyjna Pani Domu” Małgorzata Rozenek pomaga ludziom, którzy nie radzą sobie ze sprzątaniem i prowadzeniem domu. Diagnozuje ich problemy, daje uczestnikom wskazówki, a następnie sprawdza efekty dokonanych przez nich porządków.

Trzeci sezon reality-show trafi na antenę TVN wiosną 2013 roku (dowiedz się więcej). Jego producentem wykonawczym jest Golden Media Polska.


Trzy topowe odcinki „Perfekcyjnej pani domu”

DataWszyscy 4+16-49
AMRSHR %SHR %
19-11-2012159319918,29%21,69%
10-09-2012146304817,96%22,15%
05-11-2012142746816,55%18,99%


Oglądalność formatu na tle konkurencji

StacjaWszyscy 4+16-49
AMRSHR %SHR %
Polsat133804916,41%18,99%
TVN-Perfekcyjna pani domu130648616,02%18,90%
TVP293107311,42%7,51%
TVP15724537,02%5,34%

Dołącz do dyskusji: “Perfekcyjna Pani Domu” w TVN: 1,3 mln widzów i 19 mln zł z reklam

7 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
woofcio
Bo TVN Style ma dobre programy. Takie "Wiem, co jem" dopiero by zrobiło oglądalność... :P
odpowiedź
User
rocco
1.3 mln idiotów? brudasów? POlaczkuf? naprawdę trzeba być niezłym zyebem by taką chałę oglądać i tracić czas...
odpowiedź
User
prawdomówca
Prawda jest taka, że Rozenek to inteligentna i atrakcyjna kobieta i to wielu się nie podoba, bo jak ładna jest to od razu musi być głupia. Większość facetów chciałoby ją mieć za żonę, ale nie potrafi lub nie chce się do tego przyznać.
odpowiedź