Patrycja Kościołowska e-commerce & performance marketing growth lead w SalesTube
Patrycja Kościołowska obejmuje stanowisko e-commerce & performance marketing growth lead w agencji SalesTube.
Kościołowska będzie odpowiadać za zarządzanie częścią zespołu obsługującego klientów e-commerce, wprowadzanie innowacyjnych rozwiązań łączących technologię, dane i kreację oraz budowanie wewnętrznych procesów i wdrażanie best practice. Będzie raportować do head of business development Dominiki Niekraszewicz.
- Patrycja dołącza do SalesTube w przełomowym dla nas momencie - mamy największe portfolio marek e-commerce w regionie, umacniamy kompetencje one-stop-shopu dla biznesów online i realizujemy coraz więcej projektów globalnie. Zespół performance stoi przed nowymi wyzwaniami i cieszymy się, że osoba z tak dużym doświadczeniem i kompetencjami strategicznymi wesprze nas w ich realizacji - komentuje Niekraszewicz.
Ostatnio w grupie dentsu
Patrycja Kościołowska z digital marketingiem jest związana od ponad 12 lat, a ostatnie 6 spędziła w grupie dentsu. W ostatnim czasie tworzyła i koordynowała strategie performance’owe dla nowych i obecnych klientów oraz dbała o wysoki poziom merytoryczny pracowników firmy.
Pracowała z takimi firmami jak Polkomtel, Cyfrowy Polsat, Wonga, Aion Bank, Ergo Hestia, LPP.Nowa E-commerce & Performance Marketing Growth Lead angażuje się również w działania pro-bono: prowadzi mentoring w Fundacji Digital University (program Uniwersytet Sukcesu), a wcześniej w Dare IT ze specjalizacji "digital marketing".
Ukończyła Europeistykę na Akademii Obrony Narodowej oraz Stosunki Międzynarodowe na Uniwersytecie Warszawskim ze specjalizacją Międzynarodowa Polityka Handlowa. Jest absolwentką Szkoły Strategii Marki organizowanej przez SAR.
Dołącz do dyskusji: Patrycja Kościołowska e-commerce & performance marketing growth lead w SalesTube