Otto w miejskim stylu promuje pojemniki na odpady
Pod hasłem "Street style" firma Otto prowadzi kampanię reklamującąprodukowane przez siebie pojemniki na odpady. Akcja - utrzymana wdynamicznej, ulicznej konwencji - jest skierowana do władzmiejskich oraz dużych zakładów.
Prasowa kampania reklamowa dwu- i czterokołowych pojemników naodpady firmy Otto utrzymana jest w dynamicznej, ulicznej konwencjimającej podkreślać barwność i różnorodność tej marki. Akcja podhasłem "Street style" jest skierowana do urzędów miejskich,zakładów oczyszczania miasta i dużych przedsiębiorstwprzemysłowych.
W ramach akcji dwa layouty reklamowe zamieszczane są w piśmiebranżowym "Przegląd Komunalny". Kreację kampanii, która w kolejnychodsłonach będzie prowadzona do końca roku, przygotowała agencjareklamowa Progressivo, natomiast zakupem mediów zajęła się firmaOtto.
Dołącz do dyskusji: Otto w miejskim stylu promuje pojemniki na odpady