Oto najbardziej cenione marki w oczach Polaków. Liderem gigant e-commerce
Marka Allegro dominuje w nowym badaniu YouGov BrandIndex, sprawdzającym oceny Polaków różnych marek.
Rankingi TOP 10 Value i Satisfaction wśród klientów danej marki pokazują, jakie marki zdobyły szczególne uznanie konsumentów w 2023 roku.
TOP 10 marek cenionych wśród Polaków
Wysoka pozycja w obu zestawieniach wskazuje na wyjątkowo pozytywne postrzeganie marki, co oddało się tylko dwóm markom – Allegro i Lavazza.
Ranking wg wskaźnika Value (stosunek ceny do jakości) bezapelacyjne otwiera marka Allegro. Na drugim i trzecim miejscu bardzo blisko siebie znalazły się kolejno Link4 i Kia, zaś tuż za podium - Lidl. Bardzo dobry wynik odnotowały marki Skoda oraz Decathlon, a ściślej internetowy marketplace decathlon.pl. Zestawienie zamykają Warta, E. Wedel i Lavazza. Jak widać, Polacy potrafią docenić zarówno marki silnie kojarzone z niskimi cenami, ale też takie, które słyną z wysokiej jakości - podkreślono w raporcie.
Zestawienie Inquiry dotyczące poziomu satysfakcji wśród klientów ponownie wygrywa Allegro, marka w swojej kategorii bezkonkurencyjna na polskim rynku. Trzy kolejne miejsca zajęły firmy z branży motoryzacyjnej: Audi, Toyota i Nissan. Zadowolonymi klientami mogą pochwalić się także Lavazza, Apple Pay i Volkswagen. Ostatnie pozycje rankingu przypadły markom Rossman, Honda i Volvo. W zestawieniu Top 10 mamy aż sześć marek motoryzacyjnych.
Dołącz do dyskusji: Oto najbardziej cenione marki w oczach Polaków. Liderem gigant e-commerce