Orifarm dołącza do grona klientów Ancymony
Agencja Ancymony wygrała przetarg na realizację digitalowej kampanii świątecznej dla marki Vita Buerlecithin (Orifarm). Sercem akcji jest tworzenie i składanie wyjątkowych życzeń swoim bliskim.
Agencja Ancymony przygotowała kampanię „Życzenia świąteczne z Vita Buerlecithin”, której ideą jest możliwość spersonalizowania życzeń świątecznych i wysłania ich do swoich bliskich w łatwy sposób. Vita Buerlecithin zaprasza do stworzenia osobistych animowanych e-kartek i przesyłania ich szybką drogą.
- Kampanie internetowe leków nie należą do najłatwiejszych. Z doświadczenia wiemy, że przy tego typu projektach oprócz dobrego pomysłu, który odpowiada na brief, potrzebne jest coś więcej. Poza konceptem kreatywnym zaplanowaliśmy każdy szczegół. To pozwoliło obu stronom działać sprawnie i sprzyjało miłej atmosferze przy pracy nad projektem - komentuje Paweł Jóźwik, strategy group head, Ancymony.
Agencja Ancymony odpowiada za koncepcję, realizację, dobór mediów i obsługę kampanii reklamowych. Kampania marki obecna jest w digitalu.
Planowane są działania content marketingowe, kampania programmatic, reklama w mediach społecznościowych i w sieci Google.
Firmy nie podają szczegółów na temat przetargu. Nie ujawniają, na jak długo zawarły umowę.
Dołącz do dyskusji: Orifarm dołącza do grona klientów Ancymony