Oranżada Hellena organizuje "#hellendż" z Kubą Wojewódzkim
Wystartowała kampania marki Oranżada Hellena, którą po wygranym w czerwcu przetargu, realizuje LoveBrands Group. Firma odpowiada za stworzenie strategii i koncepcji kreatywnej oraz całościową obsługę projektu w zakresie influencer marketingu. W kampanii występuje Kuba Wojewódzki.
Oranżada Hellena komunikuje się w telewizji, kampania wspierana jest działaniami digitalowymi. Na start umieszczono film animowany zamieszczony na profilach marki (IG i TT), w którym sama Oranżada Hellena przez 30 sekund wymienia swoje zalety i do tego samego zachęca obserwatorów.
W kampanii udział weźmie kilkudziesięciu influencerów, w tym wieloletni ambasador marki, Kuba Wojewódzki.
- Hellena to szalona marka, w bardzo pozytywnym znaczeniu tego słowa. Odważna, kolorowa, zabawna, ale też niezwykle dumna ze swoich osiągnięć. I tym właśnie „pozytywnym” nastawieniem do świata, ale przede wszystkim do samego siebie, chcieliśmy zarazić odbiorców kampanii pracując nad kreacją. Żebyśmy mogli wszyscy spojrzeć na siebie z pewnym dystansem, który jest kluczowy, żeby po prostu siebie polubić- mówi Monika Wincenciak-Ziemba, brands managing director LoveBrands Group.
Zasady #Hellendżu dostępne są na profilach Oranżady Hellena na Instagramie i Tik Toku. Kampania prowadzona jest do grudnia 2023 roku.
Dołącz do dyskusji: Oranżada Hellena organizuje "#hellendż" z Kubą Wojewódzkim