Orange: Play ma na FB 15 tys. fanów z Azji. Zbiera ich w Indiach i Bangladeszu
Rzecznik Orange Polska Wojciech Jabczyński zauważył, że aż 143 tys. użytkowników facebookowego fanpage’a Play jest spoza Polski, a ok. 18 tys. - z Azji. Zasugerował przy tym, że nie zostali oni pozyskani w naturalny sposób.
We wtorek Wojciech Jabczyński przeanalizował na swoim blogu przygotowane przez Socialbakers zestawienie największych polskich fanpage’y na Facebooku (obejrzyj je i przeczytaj więcej). W rankingu po raz pierwszy przy poszczególnych fanpage’ach wskazano, ilu ich fanów pochodzi z Polski, a ilu z zagranicy i z których konkretnie krajów.
Okazuje się, że na mającym obecnie 1,3 mln użytkowników profilu Play 143 tys. osób (czyli czyli 9 proc. wszystkich fanów) mieszka poza Polską. Rzecznik Orange zwrócił uwagę, że wśród krajów, z których pochodzą ci internauci, kilka jest dość egzotycznych. I tak 12,7 tys. facebookowych fanów Play jest z Indii, 2,4 tys. z Bangladeszu, 1,1 tys. z Filipin, 800 - z Indonezji, a po 700 - z Malezji i Pakistanu.
>>> Socializer zwalnia i upomina po wpadce na fanpage'u Play
Jabczyński podkreślił, że na fanpage’u Orange Polska tylko 30 tys. użytkowników (4 proc. wszystkich fanów tej sieci) jest spoza naszego kraju. A jedynie 7,6 tys. mieszka poza Europą, z czego najwięcej, po ponad 600 osób - w Tunezji i Chinach.
Rzecznik Orange z humorem zasugerował, że Play nie zdobył swoich fanów z Azji w naturalny sposób. „Tak sobie myślę, że ogromna determinacja panuje w social mediowych służbach specjalnych naszego fioletowego konkurenta, że sięga po posiłki aż do Azji. A może po prostu idzie wzorem firm obsługujących call centers i outsource’uje do Indii, ale nie pracowników, tylko klientów?” - ironizował Jabczyński.
Dołącz do dyskusji: Orange: Play ma na FB 15 tys. fanów z Azji. Zbiera ich w Indiach i Bangladeszu
A jak już rzecznik orange jest takim UCZCIWYM, to może wyjaśni swoim klientom dlaczego ma połączenia do PLAYa takie drogie. Bo stawki hurtowe za połączenia na rynku między W3, a PLAY zmniejszały się sukcesywnie co pół roku, zrównując się ostatecznie do poziomu W3 1 stycznia 2013r. Drogi Wojtku na jaką kwotę miesięcznie okradacie z tego tytułu swoich klientów, wmawiając im że połączenia do PLAY muszą być droższe?
to jakas dziwna historia rodzaca patologie w postaci firm sprzedajacych wyniki/glosy/kliki czy tez lajki .
Marka/firma na tym nie korzysta,bo nie ma sprzedazy towaru czy uslugi,wiec kto korzysta ?? to proste:) i
kto z kim dzieli sie kasa