Oral Health Month: Pro-Creation dla Colgate-Palmolive
Agencja interaktywna Pro-Creation tworzy trzynaście lokalnychserwisów dla nowego ogólnoeuropejskiego programu Colgate pod nazwąOral Health Month, który ma za zadanie edukowanie w zakresiehigieny jamy ustnej.
Zadaniem Pro-Creation jest koordynacja pracy między centraląColgate-Palmolive, brand managerami z poszczególnych krajów,dostawcami technologicznymi - amerykańską firmą VML orazorganizatorem kuponów zniżkowych - brytyjską Cuponstar. Poza tymagencja dba o spójną kreację dla wszystkich portali oraz lokalnedostosowanie systemu cms Vignette do założonej strategii. Wersjeserwisu jednak różnią się między sobą, ale znajdziemy na każdej znich mapy interaktywne, quizy dla użytkowników pasty Colgate,system rejestracji dla stomatologów, a nawet- także tym w Polsce-jest zintegrowane specjalne środowisko bazodanowe.
Już jedenaście projektów serwisów jest dostępnych w sieci, anastępne są już w fazie finałowej np. te w Holandii i Grecji.Polską wersję znajdziemy pod adresem: www.colgate.pl/app/Colgate/PL/OHM2008/HomePage.cvsp
- Projekt Colgate OHM to duża międzynarodowa realizacjawymagająca od nas sprawnej koordynacji i współdziałania z wielomastronami z zagranicy. Nasza współpraca z firmą Colgate-Palmolivepozytywnie rozwija się od sześciu lat. Dotychczas dla tej firmyrealizowaliśmy już zagraniczne projekty, jednakże tegoroczny -Colgate OHM - jest jednym z większych i najbardziej złożonych - twierdzi Damian Szalewicz, wiceprezes zarządu agencjiPro-Creation.
Dołącz do dyskusji: Oral Health Month: Pro-Creation dla Colgate-Palmolive