SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Onet i Auto-Świat z serwisem "Samochody bez tajemnic", partnerem Otomoto

Redakcja Onetu uruchomiła nowy serwis samochodybeztajemnic.onet.pl, który ma przekazywać informacje o bezpiecznym i bezproblemowym zakupie samochodu. Partnerem merytorycznym oraz sponsorem serwisu jest Otomoto.

Na nowej stronie internetowej będzie można znaleźć krótkie materiały wideo, które pokażą użytkownikom, jak sprawdzić pochodzenie samochodu po jego numerze VIN. - Naszą komunikację oparliśmy na dedykowanym serwisie Samochody bez tajemnic, w którym postawiliśmy na  nieszablonowe rozwiązanie. Za sprawą trzech, zabawnych i dość abstrakcyjnych spotów chcemy sprowokować użytkowników do dyskusji nad koniecznością sprawdzania historii samochodu poprzez numery VIN - mówi Aneta Nemeth, project manager z biura reklamy Ringier Axel Springer Polska.

Znajdą się tam również rady, na co należy zwrócić uwagę przy kupnie używanego auta oraz o co najlepiej zapytać sprzedawcę. W serwisie znajdą się też wskazówki od prawnika, dotyczące zakupu samochodów z drugiej ręki.

Dodatkowo twórcy serwisu zachęcają, by dzielić się historią pojazdu, upowszechniając numer VIN.

Serwis powstał we współpracy z Otomoto, domem mediowym UM oraz redakcją Onetu (Onet Kobieta i Onet Facet) i Auto Świata. Strategię i koncepcję przygotowało biuro reklamy Ringier Axel Springer Polska. Za pomysł kreatywny spotów odpowiada Marek Dorobisz z Ringier Axel Springer Polska, a spoty przygotował dom produkcyjny 16na9 Film studio.

Według badania Gemius/PBI we wrześniu br. serwisy i aplikacje internetowe Ringier Axel Springer Polska zanotowały 20,46 mln realnych użytkowników i 2,02 mld odsłon. Sam portal Onet.pl miał 16,95 mln użytkowników i 1,38 mld odsłon, a jego strona główna - 11,31 mln użytkowników i 427,1 mln odsłon.

 

 

Dołącz do dyskusji: Onet i Auto-Świat z serwisem "Samochody bez tajemnic", partnerem Otomoto

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl