SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Ringier Axel Springer Polska ma platformę do samodzielnego zakupu powierzchni reklamowej wideo

Zadebiutowała Onet Ads - platforma reklamowa, umożliwiająca samodzielny zakup kampanii natywnej wideo w ekosystemie serwisów Ringier Axel Springer Polska, z wykorzystaniem formatów - display, in feed oraz rich wideo.

Klienci decydujący się na skorzystanie z narzędzia mają otrzymać szeroki zasięg dla przekazu wideo, obecność na ekskluzywnej powierzchni premium, dostęp do jakościowych danych o kampanii oraz dotarcie do wybranych grup docelowych. Oferta Onet Ads daje również możliwość umieszczenia przekierowania w reklamie wideo oraz możliwość dodania klasycznej kreacji graficznej do kreacji wideo.

Onet Ads jest skierowane do wszystkich przedsiębiorstw realizujących swoje działania marketingowe w kanale wideo – agencji i domów mediowych oraz dużych, średnich oraz małych firm. Klienci decydujący się na skorzystanie z platformy mogą w szybki i bezpieczny sposób dotrzeć do milionów użytkowników, dzięki sile synergii Onetu i innych serwisów z portfolio Ringier Axel Springer Polska, m.in.: Newsweeka, Forbesa, Przeglądu Sportowego Onet, Noizza, Business Insidera, Faktu, Medonetu czy Ofeminin. Otrzymują również możliwość targowania, ze względu na płeć, wiek i zainteresowania użytkowników/czek, dzięki dostępowi do jakościowych danych. Oferta Onet Ads oferuje także unikalną możliwość umieszczenia przekierowania w reklamie wideo, jak również możliwość dodania klasycznej kreacji graficznej do kreacji wideo.

„Jesteśmy po testach pierwszych Klientów, którzy bardzo dobrze oceniają łatwość w użyciu i intuicyjność platformy. Onet Ads jest świetną propozycją zarówno dla firm, które dysponują większymi, jak i mniejszymi budżetami. Nasze narzędzie umożliwia samodzielne konfigurowanie kampanii wideo, ale cały proces jest wspierany przez ekspertki i ekspertów RAS Polska, aby zapewnić naszym partnerom najlepsze doświadczenia” – mówi Łukasz Skawiński, dyrektor departamentu Advertising Product &Platforms w Ringier Axel Springer Polska.

Onet Ads oferuje przyjazne i łatwe w użyciu środowisko do konfigurowania, monitoringu i rozliczania kampanii wideo. Kilka kliknięć wystarczy, aby przygotować kampanię i emitować swój przekaz reklamowy we wszystkich serwisach RASP, włączając w to stronę główną Onetu oraz formaty premium – do tej pory zarezerwowane wyłącznie dla sprzedaży bezpośredniej. Ustawiając kampanię można wybrać jej parametry, m.in.: targetowanie, częstotliwość kontaktu z reklamą, czas trwania kampanii czy określenie poziomu budżetu. Onet Ads gwarantuje transparentną strukturę cenową i realizację kampanii bez kosztów pośredników technologicznych.

Powstanie platformy Onet Ads jest efektem pracy interdyscyplinarnego zespołu, składającego się z ekspertów i ekspertek w obszarach: tworzenia i wdrażania produktów reklamowych, zarządzania projektami oraz opracowywania procesów.

Według wyników badania Mediapanel stronę główną Onetu (Ringier Axel Springer Polska) w marcu br. odwiedziło 9,08 mln użytkowników, czyli 30,6 proc. wszystkich polskich internautów. Każdy spędził na niej średnio 51 minut i 45 sekund.

Dołącz do dyskusji: Ringier Axel Springer Polska ma platformę do samodzielnego zakupu powierzchni reklamowej wideo

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl