One House i Media Group mają zlecenie Ministerstwa Zdrowia
Agencje One House i Media Group wygrały przetarg Ministerstwa Zdrowia na realizację kampanii na rzecz profilaktyki przeciwnowotworowej i kształtowania postaw prozdrowotnych - dowiedział się serwis Wirtualnemedia.pl.
Przetarg Ministerstwa Zdrowia dotyczył zaplanowania i przeprowadzenia kampanii o charakterze informacyjno-edukacyjno-promocyjnym w wybranych mediach na rzecz profilaktyki przeciwnowotworowej i kształtowania postaw prozdrowotnych.
Podzielony był na 2 części. Pierwsza dotyczyła działań promocyjnych w internecie (YouTube, TikTok, digital marketing, viral). Druga część dotyczyła realizacji zaplanowanych działań w pozostałych mediach, pozainternetowych (obejmuje emisję spotów w kinach i publikację materiałów promocyjnych na nośnikach reklamy zewnętrznej w formie klasycznej i digital).
Kampanię w internecie ma realizować agencja One House, zaś w pozostałych mediach - Media Group.
Kontrakt z One House opiewa na kwotę 3,59 mln zł (netto, bez VAT), a z Media Group - na 2,39 mln zł (netto, bez VAT).
Dołącz do dyskusji: One House i Media Group mają zlecenie Ministerstwa Zdrowia