"Ona vs. On" - sportowe reality show od Think Kong
Agencja marketingu interaktywnego Think Kong organizuje sportowe reality show online pod tytułem "Ona vs. On".
Jest ono tworzone w ramach działań realizowanych dla sportowego serwisu społecznościowego hungry4sport.com.
Wśród elementów promujących akcję znajduje się aktywność w serwisach społecznościowych, działania reklamowe oraz konkursowa aplikacja na Facebooku przygotowana przez facead. Media zaplanowała agencja Thing Kong. Obecnie trwają jeszcze rozmowy i ustalenia co do konkretnych (oprócz aktywności na Facebooku) działań reklamowych promujących projekt.
Reality show "Ona vs. On" będzie przedstawiać rywalizację sportową między kobietą a mężczyzną. Dwoje uczestników zmierzy się w licznych konkursach, by sprawdzić która płeć okaże się lepsza w sporcie. Przez miesiąc będą oni trenować pod okiem profesjonalnego trenera Gniewomira Czarneckiego – instruktora wspinaczki ściankowej. Cotygodniowe konfrontacje będą testować ich wszechstronność i przygotowanie po to, by ostatecznie zmierzyć się w wielkim finale. Swoje treningi, postępy i emocje, uczestnicy będą relacjonować w internecie - w serwisie hungry4sport.com oraz innych portalach społecznościowych.
Ogólnopolski dwuetapowy casting potrwa do 10 sierpnia, a zostaną w nim wybrani sportowi reprezentanci płci. W pierwszym etapie głosy internautów zadecydują o składzie finałowej dziesiątki. W drugiej części uczestnicy zostaną poddani testom sprawnościowym, mającym na celu wyłonienie najlepszych.
Osoby zainteresowane udziałem w castingu mogą wypełnić formularz zgłoszeniowy znajdujący się na stronie htonavson.hungry4sport.com.
Dołącz do dyskusji: "Ona vs. On" - sportowe reality show od Think Kong