Olive Media pracuje dla Polskiej Organizacji Turystycznej
Polska Organizacja Turystyczna drugi rok z rzędu powierzyła obsługę komunikacyjną projektów EDEN Polska - Najlepsze Europejskie Destynacje Turystyczne i Polskie Marki Turystyczne agencji digital marketingu Olive Media.
Olive Media zajmuje się całościową obsługą marek w zakresie social media marketingu i public relations. Agencja będzie koncentrować się na wzmocnieniu rozpoznawalności dwóch kluczowych projektów Polskiej Organizacji Turystycznej poprzez działania z zakresu digital marketingu.
Szczegółowy zakres kontraktu uwzględnia obsługę mediów społecznościowych, content marketing, budowanie zaangażowanej społeczności turystów wokół regionów wyróżnionych w plebiscytach oraz działania promocyjne z zakresu performance marketingu, w tym przygotowanie i emisję płatnych reklam.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń z mediów i marketingu
Nową umowę podpisano do końca 2023 roku, a weszła ona w życie w połowie lutego. Zawarcie umowy poprzedziło postępowanie, do którego zgłosiło się 14 podmiotów, o czym informowaliśmy na łamach Wirtualnemedia.pl na początku lutego.
Olive Media to agencja założona i prowadzona przez Olivię Drost, byłą partner zarządzającą zajmującej się influencer marketingiem Spotlight Agency.
Dołącz do dyskusji: Olive Media pracuje dla Polskiej Organizacji Turystycznej