SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Prysznic na pustyni z głosem Arkadiusza Jakubika reklamuje Old Spice Dirt Destroyer (wideo)

Trwa kampania reklamowa nowych wariantów zapachowych antyperspirantów i żeli pod prysznic Old Spice (produkowanych przez Procter & Gamble). Za przygotowanie i realizację akcji odpowiadają firmy marketingowe Wieden& Kennedy, Saatchi&Saatchi IS i MediaCom Warszawa.

Bohaterami żartobliwych reklam są mężczyźni podróżujący przez dziką przyrodę i opowiadający o tym widzom. Głosu użyczył im znany aktor Arkadiusz Jakubik.

W nowym spocie promowany jest żel pod prysznic Spice Dirt Destroyer. - Dzięki Old Spice Dirt Destroyer w końcu zaspokoiłem potrzebę oczyszczenia. Czy błędem było zużycie resztek wody by wziąć prysznic na wysuszonym na wiór pustkowiu? - zastanawia się bohater reklamy.

W poprzednich odsłonach kampanii reklamowane były zapachowe antyperspiranty Old Spice Lasting Legends.

Działania reklamowe są prowadzone od marca br. Obejmują internet (m.in. portale społecznościowe) oraz sklepy (materiały POS).

Globalną kreacja kampanii zajęła się agencja Wieden& Kennedy. Za adaptację reklam na polski rynek odpowiada agencja Saatchi&Saatchi IS, a za planowanie i zakup mediów - dom mediowy MediaCom Warszawa.

Dołącz do dyskusji: Prysznic na pustyni z głosem Arkadiusza Jakubika reklamuje Old Spice Dirt Destroyer (wideo)

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Sebastian
Czy mnie ta reklama denerwuje ? Niestety tak.
odpowiedź
User
Bea
Od lat old spice ma najgorsze i najglupsze reklamy . Nie da sie tego ogladac. Wku..... i tyle . Czlowiek nawet nie ma ochoty kupic zadnego ich produktu bo widzac butelke zarazna mysl ci przychodzi ta durna reklama. Pora zmienic agencje reklamowa
odpowiedź