Netflix liderem oglądalności. CBS przed NBC
Netflix to zdecydowanie najpopularniejszy za oceanem nadawca pod względem liczby minut spędzanych przed ekranem - wynika z danych firmy badawczej Nielsen.
Nielsen przygotował zestawienie stacji telewizyjnych i serwisów streamingowych, biorąc pod uwagę liczbę minut spędzonych przed ekranem przez odbiorców z USA w okresie od 20 września 2021 do 8 maja 2022 roku.
Zdecydowanym liderem okazał się Netflix, z wynikiem 1,33 biliona minut.
Kolejne pozycje zajęły stacje telewizyjne: CBS (752,8 mld minut), NBC (596,7 mld), ABC (471,9 mld) i Fox (323,1 mld).
Listę uzupełniają serwisy streamingowe, kolejno: Disney+ (245,4 mld), Amazon Prime Video (173,7 mld), Hulu (128,1 mld) i Apple TV+ (21,7 mld).
Dołącz do dyskusji: Netflix liderem oglądalności. CBS przed NBC