„Lombard. Życie pod zastaw” hitem TV Puls
Nowy serial Telewizji Puls „Lombard. Życie pod zastaw” oglądało średnio 334 tys. osób. Odcinki produkcji pokazywane o 18.20 śledziło średnio 250 tys. widzów. Wyższą widownię - 382 tys. osób - serial gromadził o godz. 18.40, a w ostatnim tygodniu emisji było to 512 tys. oglądających.
Telewizja Puls nowy serial „Lombard. Życie pod zastaw” pokazywała w dni powszednie, w okresie od 4 września do 26 października br. Do 22 września br. produkcja emitowana była o godz. 18.20, a od 25 września br. pokazywana jest o 18.40.
Średnia widownia wszystkich 39 odcinków pierwszego sezonu serialu wyniosła 334 tys. osób. Przełożyło się to na 2,77 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów oraz 4,07 proc. w grupie komercyjnej 16-49 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, udostępnionych portalowi Wirtualnemedia.pl przez jeden z domów mediowych.
Przynajmniej przez 1 minutę każdy z poszczególnych odcinków oglądało średnio 759 tys. widzów w 4+.
Wyższe wyniki serial „Lombard. Życie pod zastaw” notował wśród widzów korzystających z naziemnej telewizji cyfrowej. W DVB-T 4+ udział produkcji wyniósł 4,23 proc., a w DVB-T 16-49 - 7,27 proc.
Piętnaście odcinków produkcji pokazanych o godz. 18.20 oglądało średnio 250 tys. widzów, co przełożyło się na 2,29 proc. udziału w 4+, 3,28 proc. w 16-49, 3,56 proc. w DVB-T 4+ i 5,88 proc. w DVB-T 16-49.
Z kolei dwadzieścia cztery odcinki z godz. 18.40 śledziło 382 tys. osób, co przełożyło się na odpowiednio 3,02 proc., 4,56 proc., 4,52 proc. i 8,01 proc. udziału.
Serial „Lombard. Życie pod zastaw” notował również systematyczny wzrost oglądalności z tygodnia na tydzień. W pierwszym tygodniu emisji produkcję śledziło 227 tys. osób (odpowiednio 2,05 proc., 2,86 proc., 3,27 proc. i 4,74 proc. udziału), a w ostatnim było to 512 tys. oglądających (3,75 proc., 5,63 proc., 5,96 proc. i 9,57 proc. udziału).
Najwięcej widzów zgromadził przedostatni odcinek, wyemitowany 25 października br. Oglądało go 526 tys. osób (3,72 proc. udziału). W grupie komercyjnej 16-49 najpopularniejszy odcinek pokazano 19 października br. (zainteresował on 291 tys. osób, a jego SHR% wyniósł 6,54 proc.).
Dla porównania, średni udział TV Puls w dni powszednie w okresie od 4 września do 26 października br. wśród wszystkich widzów wyniósł 2,72 proc., w grupie komercyjnej 16-49 było to 3,02 proc., w grupie DVB-T 4+ - 4,36 proc., a w grupie DVB-T 16-49 - 5,04 proc.
Oznacza to, że produkcja lekko podwyższyła oglądalność stacji w grupie 4+, ale w grupie komercyjnej 16-49 docelowej dla reklamodawców miała wyraźnie wyższe wyniki od średnich anteny.
Warto dodać, że powtórki serialu „Lombard. Życie pod zastaw” pokazywane popołudniami w dni powszednie w okresie od 5 września do 26 października br. miały średnio 166 tys. widzów (odpowiednio 1,71 proc., 2,30 proc., 2,64 proc. i 3,91 proc. udziału).
Dobre wyniki oglądalności notują maratony serialu pokazywane w sobotnie poranki, które po 7 tygodniach śledziło 229 tys. osób (4,07 proc., 4,46 proc., 6,86 proc. i 7,59 proc. udziału).
Za produkcję serialu „Lombard. Życie pod zastaw” odpowiada Studio A. Jego fabuła rozgrywa się w środowisku właścicieli lombardu. W każdym odcinku widzowie poznają losy ludzi, którzy pojawiają się w lombardzie z powodu różnych życiowych okoliczności.
Główne role w serialu grają: Zbigniew Buczkowski, Henryk Gołębiewski, Michał Chorosiński, Jerzy Górski, Mateusz Murański, Agata Szafrańska oraz Dominika Skoczylas.
Od piątku, 27 października br. TV Puls w dotychczasowym paśmie emisji „Lombardu. Życie pod zastaw” pokazuje powtórki tego serialu od 1 odcinka.
Dołącz do dyskusji: „Lombard. Życie pod zastaw” hitem TV Puls