TVN Style, HGTV i Polsat Play na czele kanałów lifestylowych w sierpniu
W sierpniu 2018 roku liderem oglądalności wśród kanałów lifestylowych było TVN Style. Największy wzrost w zestawieniu zanotował Food Network, a na czele spadków uplasowało się Discovery Life - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
Udział TVN Style w rynku telewizyjnym w sierpniu 2018 roku wyniósł 0,70 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, udostępnionych portalowi Wirtualnemedia.pl przez Mediacom. W porównaniu do sierpnia 2017 roku wynik ten zmniejszył się o 3,32 proc.
Drugą lokatę zajęło HGTV, którego wynik w analizowanym okresie zwiększył się o 18,48 proc. i wyniósł 0,55 proc. Stacja ta przed rokiem była trzecia.
Kolejną lokatę, z udziałem wynoszącym 0,52 proc., zajął Polsat Play, który spadł z miejsca drugiego. Wynik tego kanału zmalał o 2,25 proc.
Na szóstej lokacie (po awansie z ósmej) znalazł się Food Network, który pochwalić się mógł największym wzrostem w zestawieniu - wynoszącym 68,91 proc. do 0,20 proc.
Z kolei największą stratę zanotował kanał Discovery Life, który spadł z pozycji 7. na 10. Jego wynik zmalał o 51,40 proc. do 0,05 proc.
0,01 proc. udziału zanotował kanał Active Family, który nadaje od 2013 roku, ale w panelu Nielsena znalazł się od maja br. Sprzedażą reklam tej stacji zajmuje się Biuro Reklamy Telewizji Polskiej.
Wśród widzów pomiędzy 16. a 49. rokiem życia pozycję lidera w sierpniu br. też zajęło TVN Style. Jego udział w tym ujęciu wyniósł 1,10 proc., po spadku o 3,42 proc.
Drugie miejsce zajął kanał HGTV (udział tej stacji względem sierpnia ub.r. wzrósł o 11,81 proc. do 0,73 proc.), który wyprzedził Polsat Play (w dół o 22,65 proc. do 0,52 proc.).
Także i tutaj największym wzrostem pochwalić się mógł Food Network. Jego udział zwiększył się o 102,63 proc. do 0,31 proc.
Największy spadek też i w tym ujęciu odnotowało Discovery Life (było to 39,13 proc. do 0,07 proc.).
Dołącz do dyskusji: TVN Style, HGTV i Polsat Play na czele kanałów lifestylowych w sierpniu