Polsat Play nowym liderem oglądalności wśród kanałów lifestylowych
W październiku 2019 roku nowym liderem oglądalności wśród kanałów lifestylowych został Polsat Play, który wyprzedził TVN Style. Największy wzrost w zestawieniu zanotował kanał E!, a na czele spadków uplasowało się Domo+ - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
Udział Polsat Play w rynku telewizyjnym w październiku 2019 roku wyniósł 0,63 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, udostępnionych portalowi Wirtualnemedia.pl przez Mediacom. W porównaniu do października 2018 roku wynik ten zwiększył się o 11,72 proc.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę
Na drugą lokatę spadło TVN Style, którego wynik w analizowanym okresie zmniejszył się o 21,39 proc. i wyniósł 0,47 proc.
Podium, z udziałem wynoszącym 0,45 proc., uzupełnia HGTV. Wynik tego kanału zmalał o 14,02 proc.
Na ostatniej lokacie znalazła się stacja E!, która pochwalić się mogła największym wzrostem w zestawieniu - wynoszącym 39,13 proc. do 0,03 proc.
Z kolei największą stratę zanotował kanał Domo+, który zajął siódmą pozycję. Jego wynik zmalał o 21,74 proc. do 0,09 proc.
Wśród widzów pomiędzy 16. a 49. rokiem życia pozycję lidera w październiku br. też zajęło TVN Style. Jego udział w tym ujęciu wyniósł 0,77 proc., po spadku o 3,98 proc.
Drugie miejsce zajął kanał Polsat Play (udział tej stacji względem października ub.r. wzrósł o 35,47 proc. do 0,76 proc.), który wyprzedził HGTV (do góry o 1,43 proc. do 0,64 proc.).
Największy wzrost w zestawieniu, wynoszący 50,94 proc. do 0,08 proc., zanotowała stacja Discovery Life. Najwięcej w tym ujęciu też straciło Domo+ - było to 37,23 proc. do 0,06 proc.
Dołącz do dyskusji: Polsat Play nowym liderem oglądalności wśród kanałów lifestylowych