Polsat Play nowym liderem oglądalności, Active Family z największym wzrostem
W kwietniu 2020 roku nowym liderem oglądalności wśród kanałów lifestylowych został Polsat Play, który wyprzedził HGTV i TVN Style. Największy wzrost w zestawieniu zanotował kanał Active Family, a na czele spadków uplasowało się E! - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
Udział Polsat Play w rynku telewizyjnym w kwietniu 2020 roku wyniósł 0,52 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, udostępnionych portalowi Wirtualnemedia.pl przez Havas Media Group. W porównaniu do kwietnia 2019 roku wynik zwiększył się o 2,56 proc. Stacja awansowała z miejsca trzeciego.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę
Drugie było TVN Style, którego wynik w analizowanym okresie zmniejszył się o 28,93 proc. i wyniósł 0,45 proc.
Podium, z udziałem wynoszącym 0,40 proc., uzupełnia HGTV. Wynik kanału zmalał o 41,23 proc. W kwietniu ub.r. stacja była liderem.
Na ósmej lokacie (po awansie z dziesiątej) znalazła się stacja Active Family, która pochwalić się mogła największym wzrostem w zestawieniu - wynoszącym 69,23 proc. do 0,09 proc.
Z kolei największą stratę zanotował kanał E!, który zajął ostatnią pozycję. Jego wynik zmalał o 45,45 proc. do 0,018 proc.
Wśród widzów pomiędzy 16. a 49. rokiem życia pozycję lidera w kwietniu br. zajęło TVN Style. Jego udział w tym ujęciu wyniósł 0,69 proc., po spadku o 23,67 proc.
Drugie miejsce zajął kanał Polsat Play (udział tej stacji względem kwietnia ub.r. wzrósł o 7,62 proc. do 0,57 proc.), który wyprzedził HGTV (w dół o 40,15 proc. do 0,48 proc.).
Największy wzrost w zestawieniu, wynoszący 105,26 proc. do 0,20 proc., również i tutaj zanotowała stacja Active Family. Najwięcej w tym ujęciu też straciło E! - było to 50 proc. do 0,02 proc.
Dołącz do dyskusji: Polsat Play nowym liderem oglądalności, Active Family z największym wzrostem