SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Wszystkie stacje newsowe ze spadkiem w I półroczu. Bardzo słaby wynik Telewizji wPolsce.pl

Liderem oglądalności kanałów informacyjnych w pierwszym półroczu 2018 roku było TVN24. Wszystkie kanały zanotowały spadki oglądalności, a najwięcej straciła Telewizja Republika. 0,001 proc. udziału zanotowała Telewizja wPolsce.pl - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.

Pierwsze miejsce wśród stacji newsowych w pierwszym półroczu 2018 roku należało do TVN24, którego udział wyniósł 3,89 proc. Względem analogicznego okresu rok wcześniej wynik ten zmalał o 9,31 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, udostępnionych portalowi Wirtualnemedia.pl przez Mediacom.

Drugą lokatę zajęła nadająca naziemnie stacja TVP Info. Średni miesięczny wynik tej stacji zmniejszył się o 3,21 proc. do 3,41 proc.

Podium uzupełnia Polsat News. W ubiegłym półroczu kanał miał 1,12 proc. udziału, po spadku o 1,93 proc.

Kolejną pozycję zajął kanał TVP3 z udziałem na poziomie 0,85 proc. Jego wynik względem pierwszego półrocza 2017 roku zmalał o 8,80 proc.

Przedostatnią lokatę zajęła Telewizja Republika, której udział zmniejszył się najbardziej w zestawieniu - o 53,68 proc. do 0,04 proc.

Bardzo słaby wynik wPolsce.pl

Ostatnia była Telewizja wPolsce.pl, która nadaje od czerwca 2017 roku. W grudniu ub.r. kanał ten pojawił się w ofercie operatorów płatnej telewizji, a od marca br. reklamy stacji są sprzedawane przez Polsat Media. Średni rynkowy udział Telewizji wPolsce.pl w pierwszym półroczu tego roku wyniósł 0,001 proc.

Największy udział (4,26 proc.) wśród grup kanałów newsowych w pierwszym półroczu br. miała TVP, mająca w portfolio stacje TVP Info i TVP3 i notująca spadek o 4,38 proc. Stacje te wyprzedziły kanały newsowe TVN, których udział zmniejszył się o 9,67 proc. do 4,23 proc. (łączne dane dla TVN24 i TVN24 BiS).

TVN24 liderem w grupie 16-49

Wśród widzów w grupie komercyjnej (16-49) na pozycji lidera wśród stacji informacyjnych w pierwszym półroczu 2018 roku znalazł się TVN24 z wynikiem 2,19 proc., po spadku o 9,19 proc.

Drugie miejsce zajęło TVP Info (1,27 proc. udziału, do góry o 3,94 proc. - jedyny wzrost w zestawieniu), a trzeci był Polsat News (0,69 proc.; w dół o 6,64 proc.).

Liderem spadków w tym ujęciu był Polsat News 2 - było to 49,43 proc. do 0,04 proc.

Spośród grup kanałów informacyjnych liderem wśród widzów w wieku 16-49 lat był TVN. Stacje tej grupy miały tutaj 2,46 proc. udziału, po spadku o 9,71 proc.

W czerwcu straciły wszystkie kanały informacyjne

W czerwcu 2018 roku liderem oglądalności w obu grupach wiekowych również było TVN24. W 4+ jego udział zmniejszył się o 16,57 proc. do 3,97 proc., a w 16-49 - o 14,68 proc. do 2,34 proc.

Dołącz do dyskusji: Wszystkie stacje newsowe ze spadkiem w I półroczu. Bardzo słaby wynik Telewizji wPolsce.pl

23 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Swordfish
Najmniejszy ubytek widzów jest w Polsat News. Pierwszy wynik wPolsce nie jest zły. Pamiętajmy, że zasięg mają mizerny (CP i małe kablówki). Tylko to bardziej stacja publicystyczna niż informacyjna. O której u nich jest serwis informacyjny?
0 0
odpowiedź
User
Nina
"W czerwcu 2018 roku liderem oglądalności wśród stacji muzycznych w obu grupach wiekowych również było TVN24."
RMF w opałach.

0 0
odpowiedź
User
Burek
nie rozumem o co chodzi z tą grupą 16-49 ,to jest grupa komercyjna mająca kasę do wydania ?...to niby 16-latek ma więcej kasy do wydania niż 50-latek ?...kretyński podział nie wiem przez kogo wymyslony
0 0
odpowiedź