SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

TVP Seriale liderem oglądalności. FOX Comedy z największym wzrostem

W zeszłym miesiącu pozycję lidera oglądalności wśród stacji filmowo-serialowych zajęły TVP Seriale. Największym wzrostem w zestawieniu pochwalić się mogło FOX Comedy, a liderem spadków była stacja CBS Action - raport Wirtualnemedia.pl.

Udział kanału TVP Seriale w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w styczniu 2019 roku względem analogicznego okresu rok wcześniej zmniejszył się o 3,15 proc. i ukształtował się na poziomie 1,32 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, udostępnionych portalowi Wirtualnemedia.pl przez Mediacom.

Drugie miejsce zajęła naziemna Stopklatka TV. W analizowanym okresie jej wynik wyniósł 1,10 proc., po wzroście o 19,16 proc.

Na podium znalazł się jeszcze Polsat Film, którego udział uplasował się na poziomie 0,47 proc. (w dół o 12,24 proc.).

Najwięcej zyskał kanał FOX Comedy, który awansował z miejsca 29. na 23. Jego udział zwiększył się o 100 proc. do 0,07 proc.

Z kolei najwięcej stracił CBS Action, którego wynik zmalał o 72,48 proc. do 0,03 proc. udziału. W zestawieniu spadła ona z 18. na 28. miejsce.

W grupie komercyjnej 16-49 w styczniu br. pozycję lidera oglądalności także zajęły TVP Seriale z udziałem na poziomie 1,52 proc., po wzroście o 3,62 proc.

Druga lokata należała do Stopklatki TV (1 proc. udziału; wzrost o 9,91 proc.). Z piątego na trzecie miejsce awansował FOX (0,79 proc.; do góry o 53,49 proc.).

Największym wzrostem udziału, wynoszącym 92,54 proc. do 0,13 proc., również i tutaj pochwalić się mógł FOX Comedy. Również i w tym ujęciu najwięcej stracił CBS Action - było to 75,38 proc. do 0,02 proc. udziału.

Dołącz do dyskusji: TVP Seriale liderem oglądalności. FOX Comedy z największym wzrostem

5 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Adam K
FOX ma fajną kampanię, dość widoczną. I jest efekt :)
0 0
odpowiedź
User
Wald
Co się dzieje z C+? Miesiąc po miesiącu, to już wygląda na katastrofę
0 0
odpowiedź
User
Jajo
Kino Polska i AXN lecą na łeb. Game over chyba w tym roku co?
0 0
odpowiedź