55 tys. widzów nowego teleturnieju „Giganci historii” w TVP Historia
Nowy teleturniej „Giganci historii” ogląda średnio 55 tys. widzów. TVP Historia w paśmie jego emisji jest liderem rynku w segmencie kanałów dokumentalnych wśród wszystkich widzów, ale ma słabe wyniki w grupie 16-49 - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
Średnia widownia trzech pierwszym premierowych odcinków „Gigantów historii”, wyemitowanych w okresie od 15 do 29 sierpnia 2020 roku wyniosła 55 tys. osób. Rynkowy udział TVP Historia ukształtował się na poziomie 0,58 proc. w gronie wszystkich widzów, 0,09 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 0,28 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl. Produkcja emitowana jest w soboty po godz. 19.00.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę
Najwięcej widzów przyciągnął odcinek pokazany 29 sierpnia. Śledziło go średnio 89 tys. osób.
Dla porównania, średni udział TVP Historia w 2019 roku wyniósł 0,59 proc. w 4+ i 0,49 proc. w 16-49.
TVP Historia w czasie emisji „Gigantów historii” zajmuje pierwsze miejsce w rynku telewizyjnym w segmencie kanałów dokumentalnych w grupie 4+ wśród. Drugi w tym czasie jest kanał Fokus TV (0,56 proc.;), trzeci - TVN Turbo (0,37 proc.), a czwarty - Discovery Channel (0,24 proc.).
Wśród widzów w grupach 16-49 i 16-59 TVP Historia radzi sobie najsłabiej na tle wyżej wymienionych kanałów.
Uczestnicy biorą udział w rozgrywkach składających się z trzech rund: „Kto pierwszy ten lepszy”, w której uczestnicy odpowiadają na pytania testowe, „Bitwa o punkty” w której do wyboru są pytania o różnym stopniu trudności oraz „Szach mat - etap”, na którym trzeba odpowiedzieć na pytania przygotowane przez konkurentów oraz „Finał” z pytaniami eksperckimi. Na finalistę czeka do wygrania 20 tys. złotych.
Dołącz do dyskusji: 55 tys. widzów nowego teleturnieju „Giganci historii” w TVP Historia