SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Efekt domina” zyskał widzów, TVN liderem w 16-49. W niedzielę emisja specjalnego dokumentu Dominiki Kulczyk

Siódmy sezon programu „Efekt domina” gromadził średnio 782 tys. widzów, o 26 tys. osób więcej niż szósta seria emitowana rok temu. TVN w czasie emisji cyklu Dominiki Kulczyk zajął drugie miejsce w rynku telewizyjnym w grupie 4+ i pierwsze w 16-49. W najbliższą niedzielę stacja pokaże specjalny dokument Dominiki Kulczyk „Wszystkie jej blizny”.

Dominika Kulczyk w programie „Efekt domina”, fot. fot. Tatiana JachyraDominika Kulczyk w programie „Efekt domina”, fot. fot. Tatiana Jachyra

Premierowe odcinki siódmej odsłony „Efektu domina” na antenie TVN oglądać można było w niedziele o godz. 11.30, w okresie od 8 marca do 19 kwietnia 2020 roku. Średnia oglądalność premierowych emisji wyniosła 782 tys. widzów, co przełożyło się na 6,36 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 8,69 proc. w grupie komercyjnej 16-49 i 7,93 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę

Najwięcej widzów zgromadził finałowy odcinek, który realizowany był w Indiach. Przyciągnął przed telewizory uwagę 982 tys. osób.

W porównaniu do emitowanej w analogicznym okresie ub.r. szóstej serii program zyskał 26 tys. widzów. Wówczas cykl Kulczyk oglądało 756 tys. osób, co dało TVN 7,78 proc. udziału w 4+ i 9,24 proc. w 16-49.

TVN w czasie emisji „Efektu domina 7” zajął drugie miejsce w rynku telewizyjnym. Liderem w tym paśmie była TVP1, która m.in. transmitowała msze święte, co przełożyło się na 14,82 proc. udziału. Druga była TVP2 (5 proc. udziału), a najsłabiej z tzw. „wielkiej czwórki” wypadł Polsat (4,29 proc.).

Wśród widzów w grupie wiekowej 16-49 TVN był liderem rynku. W grupie 16-49 stacja zajęła miejsce drugie.

Wpływy reklamowe TVN wokół premierowych odcinków „Efektu domina 7” wyniosły 1,86 mln zł (dane cennikowe, bez rabatów).

W najbliższą niedzielę TVN pokaże dokument Dominiki Kulczyk „Wszystkie jej blizny”

W niedzielę, 26 kwietnia 2020 roku o godz. 11.30 - w dotychczasowym paśmie „Efektu domina” - TVN pokaże specjalny godzinny dokument Dominiki Kulczyk „Wszystkie jej blizny”. Film przedstawia walkę Belli Galhos o wolność okupowanego przez 24 lata Timoru Wschodniego i o prawa kobiet, które codziennie doświadczają agresji w swoich domach.

Projekt „Efektu Domina” został wyprodukowany w 2017 roku przez TVN na zlecenie Kulczyk Foundation. Reżyserem filmu dokumentalnego „Wszystkie jej blizny” jest Marek Kłosowicz. Został nagrodzony na 54. Międzynarodowym Festiwalu Filmowym w Chicago. Projekt „Efektu Domina” otrzymał Sliver Plaque Award w 2018 roku.  

„Efekt domina” realizowany jest od 2014 roku. Jest to cykl pokazujący problemy z jakimi zmagają się najbardziej pokrzywdzeni przez los ludzie. Przedstawia akcje pomocowe inicjowane przez Kulczyk Foundation. Każda z nich wiąże się działaniami infrastrukturalnymi, które przez kolejne lata służą bohaterom przedstawionym w programie.

Udział TVN w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2019 roku wyniósł 8,45 proc.

Dołącz do dyskusji: „Efekt domina” zyskał widzów, TVN liderem w 16-49. W niedzielę emisja specjalnego dokumentu Dominiki Kulczyk

8 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
seba
tak patrze na ta ostanią tabele i wychodzi, że w przedziale do lat 4-16 i powyżej 59 lat AMR to 1,2 mln ?
4+ to 1,8 mln
16-59 to 630 tyś

REALLY ?
odpowiedź
User
Hanek
Nie oglądam gdyż Kulczykowa jest niewiarygodna w swojej roli.
odpowiedź
User
Katarzyna
Efekt domina to był jak cały zespół,w tym jedyni żywiciele rodziny, stracili pracę. Bo zmieniła się koncepcja programu...Zero wiarygodności.
odpowiedź