850 tys. widzów nowego reality-show Polsatu „Cztery wesela”
Nowy reality-show „Cztery wesela” gromadził średnio 850 tys. widzów. Polsat w czasie nadawania nowego formatu był ostatni w rynku telewizyjnym wśród tzw. „wielkiej czwórki” w 4+, a w grupie komercyjnej 16-49 stacja zajęła miejsce trzecie. Wpływy z reklam wyniosły 6,19 mln zł.
Program „Cztery wesela” nadawany był w Polsacie w czwartki o godz. 20.05, w okresie od 2 stycznia do 20 lutego br. Średnia oglądalność premierowych odcinków nowego projektu wyniosła 850 tys. widzów, co przełożyło się na 5,65 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 7,88 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 7,21 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę
Największą popularnością cieszył się szósty odcinek produkcji. Przyciągnął uwagę 938 tys. osób.
Polsat w czasie emisji nowego formatu zajął ostatnie miejsce w rynku telewizyjnym wśród czterech głównych stacji. Pierwsza lokata należała do TVP1, która nadawała wtedy „Pogodę” „Alarm!” i „Ojca Mateusza”, co daje jej 14,86 proc. udziału. Drugie miejsce zajął TVN („Doradca smaku”, „Na Wspólnej” i początek „Milionerów”; 12,41 proc.), a trzecia - TVP1 (gł. serial „Barwy szczęścia” i początek filmów fabularnych; 6,71 proc.).
Wśród widzów w grupach 16-49 i 16-59 Polsat zajął miejsce trzecie.
Wpływy z reklam emitowanych wokół premierowych odcinków nowego programu wyniosły 6,19 mln zł (dane cennikowe, bez rabatów).
„Cztery wesela” to polska edycja brytyjskiego formatu „Four Weddings”, który został stworzony przez ITV Studios. W każdym odcinku programu widzowie poznają cztery panny młode, które zapraszają się nawzajem na swoje wesela. Nie są jednak zwyczajnymi gośćmi, tylko jurorkami - zwracają uwagę na każdy szczegół wydarzenia. Oceny przyznają w 4 kategoriach, w skali 1-10, za: suknię ślubną, miejsce i wystrój, menu oraz atmosferę wesela. Każda z panien młodych może zdobyć w programie maksymalnie 120 punktów. Zwyciężczyni otrzyma nagrodę pieniężną w wysokości 25 tys. zł.
Udział Polsatu w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2019 roku wyniósł 9,85 proc.
Dołącz do dyskusji: 850 tys. widzów nowego reality-show Polsatu „Cztery wesela”