SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Ofensywa programowa Player.pl. Będą cztery własne produkcje

W środę 21 października w ofercie należącego do TVN serwisu wideo na żądanie Player.pl zadebiutuje internetowy serial „Web Therapy” - ustalił portal Wirtualnemedia.pl. Player.pl w najbliższych miesiącach chce wprowadzić do swojej oferty też trzy kolejne własne programy.

- Własne produkcje online TVN-u powstają przede wszystkim z myślą o dzisiejszych młodych odbiorcach mediów: krótsze odcinki oraz nacisk na akcję dostosowane są do urządzeń mobilnych, jak smartfony i tablety - zapowiada Markus Tellenbach, prezes Grupy TVN.

Jak już informowaliśmy, pierwszą własną produkcją Player.pl będzie serial internetowy „Web Therapy”, opowiadający o psychoterapeutce doktor Lucynie Kole-Bojarskiej (w tej roli Agata Kulesza), która porzuca tradycyjne spotkania z klientami na rzecz kilkuminutowych sesji wideo odbywających się przez komunikator internetowy. Przez jej wirtualny gabinet przewinie się galeria oryginalnych charakterów z najróżniejszymi problemami.

„Web Therapy" jest polską wersją amerykańskiego cyklu internetowego pod tym samym tytułem z Lisą Kudrow w roli głównej. W polskiej adaptacji wystąpią też m.in. Andrzej Zieliński i Arkadiusz Jakubik. Serial liczyć będzie 10 trwających po 20 minut odcinków, które realizuje firma FremantleMedia Polska.

Jak wynika z naszych informacji, „Web Therapy” w Player.pl pojawi się 21 października br. Korzystając z płatnej oferty (nie tylko w ramach Strefy T-Mobile, ale również innych opcji, które się pojawią), będzie można obejrzeć wszystkie odcinki produkcji na raz w dniu premiery. Natomiast w ramach oferty bezpłatnej kolejne odcinki „Web Therapy” udostępniane będą co tydzień.

Grupa TVN podczas konferencji zorganizowanej w środę na targach MIPCOM w Cannes zapowiedziała, że w Player.pl pojawią się trzy kolejne produkcje własne.

Pierwszą z nich będzie reality-show „Start u up!”, o którego realizacji pisaliśmy jako pierwsi w sierpniu. Będzie on opowiadać o młodych ludziach, którzy wchodzą w dorosłe życie, a osią ich aktywności są media społecznościowe. Ma go produkować firma Rochstar.

W Player.pl znajdzie się też docu-reality „My lovestories”, w którym bohaterowie opowiadać będą swoje miłosne historie. Serwis pokaże też polską wersję amerykańskiego formatu „Lip Sync Battle”, w którym gwiazdy będą rywalizować w tzw. lip dubie, czyli dostosowywaniu ruchu warg do odtwarzanych piosenek.

Te trzy programy są właśnie w przygotowaniu. W planach jest ich wprowadzenie do oferty Player.pl albo pod koniec tego roku albo na początku przyszłego roku.

Z danych Megapanel PBI/Gemius wynika, że w kwietniu br. Player.pl miał 1,97 mln realnych użytkowników.

Dołącz do dyskusji: Ofensywa programowa Player.pl. Będą cztery własne produkcje

10 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Dobromir
Ofensywę TVN mamy też w atakowaniu PIS-u.
http://niezalezna.pl/71660-cale-klamstwo-cala-dobe-jak-tvn-manipulowal-slowami-rzecznik-prezydenta-dudy
odpowiedź
User
Daro
Warto czytać portal niezalezna.pl
odpowiedź
User
ables
Fajnie, jakby player.pl udostępniał darmowy stream TVN, który na pewno podniósłby liczby oglądalności, bo nie oszukujmy się - można łatwo takie nielegalne streamy znaleźć (coraz mniej ludzi ma TV w domu), a TVN mógłby podnieść swohe statystyki (realną liczbą, jak ITV)
odpowiedź