Ofensywa kart Eurobanku na wiaty AMS
W połowie kwietnia, na 70 wiatach w dużych miastach całej Polski AMS zainstalował jaskrawoczerwone karty Eurobanku na dachach wiat przystankowych.
Każda atrapa karty Visa jest umieszczona na płaskiej konstrukcji dłoni z palcem wskazującym nową kartę kredytową.
Jest to część dużej ogólnopolskiej kampanii Eurobank, w której bierze udział także 750 citylightów i 36 fullmobili, czyli autobusów oklejonych reklamą na powierzchni bocznej i tylnej. Kampania potrwa do połowy maja br.
Kreację przygotowała agencja DDB, a media zaplanował dom mediowy Optimum Media OMD.
- Od kilku lat obserwujemy wzrost zainteresowania zleceniodawców niestandardowymi elementami w kampaniach outdoorowych. Jesteśmy specjalistami w tej dziedzinie, realizowaliśmy wiele spektakularnych pomysłów dla naszych klientów: parujące filiżanki na backlightach, trawę rosnącą w wiacie i wiele innych. Ta kampania wyróżnia się dużą intensywnością – elementy niestandardowe pojawią się w miastach, których mieszkańcy nie mieli jeszcze okazji zetknąć się z tą niecodzienną formą reklamy - komentuje Anna Sobczyk, manager projektów niestandardowych AMS.
Dołącz do dyskusji: Ofensywa kart Eurobanku na wiaty AMS