SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Odczarować outdoor czyli jak technologie zmieniają rynek reklamy zewnętrznej z najlepszą lokalizacją w Polsce na Moście Grota-Roweckiego

ABi Media Holdings wprowadza na rynek nośniki reklamy Digital out-of-home oparte na technologii LED, wyposażone w urządzenia monitorujące widownię i obsługiwane przez system targetowania przekazu reklamowego w czasie rzeczywistym. Technologia Digital Signage, jaką firma udostępni reklamodawcom, pozwoli poddać analizie liczbę odbiorców przed ekranem, poznać ich płeć i przybliżony wiek. Umożliwi też skierowanie precyzyjnie dobranego przekaz do konkretnych grup konsumentów. Takie podejście całkowicie zmienia sposób funkcjonowania segmentu digital out-of-home. Oferta pojawi się dzięki grantowi na transfer technologii.

Pierwszy w Polsce integrator rozwiązań reklamowych, ABi Media Holdings, wychodząc na przeciw oczekiwaniom reklamodawców, odnośnie skuteczności realizowanych kampanii outdoorowych, wprowadza na rynek przełomowe nośniki reklamy out-of-home oparte na technologii LED, wyposażone w urządzenia monitorujące widownię i obsługiwane przez system targetowania przekazu reklamowego w czasie rzeczywistym.

Do niedawna outdoor dysponował ograniczonymi możliwościami prowadzenia szacunków dotyczących efektów kampanii, wyrażonych w konkretnych wartościach liczbowych, odnoszących się do kontaktu konsumentów z przekazem. Wyniki opierały się jedynie na badaniu ruchu ulicznego oraz zasięgu widoczności. Reklama zewnętrzna jako najstarsza forma promocji marki i towaru lub usługi, przez dziesięciolecia nie uległa zasadniczej ewolucji. O jej sukcesie zawsze decydowała przede wszystkim wielkość powierzchni oraz lokalizacja. Problemem był dla niej natomiast dobór grup docelowych. To co czyniło ją uniwersalną, stało na przeszkodzie w adresowaniu przekazów do wybranych odbiorców.

 I właśnie dlatego tradycyjny outdoor jako nośnik informacji czasy świetności ma już za sobą. Jednak nadejście ery cyfrowej pozwoliło to zmienić. Rozwiązanie wprowadzone przez ABi Media Holdings pozwala na monitorowanie obserwujących. Wykorzystanie sztucznej inteligencji w połączeniu z możliwościami obliczeniowymi w chmurze, dostarczy reklamodawcom wielu użytecznych informacji.

– Dzięki monitoringowi obserwujących reklamodawcy dowiedzą się nawet ile widowni to przechodnie, a ile zmotoryzowani i jakiej są płci oraz w jakim wieku. Co więcej, technologia pozwala również zmierzyć czas, jaki dana reklama znajduje się w zasięgu ich wzroku. To kluczowe czynniki decydujące o faktycznej efektywności. Możemy też brać pod uwagę warunki pogodowe, temperaturę powietrza czy nawet skalę zanieczyszczeń – mówi Dorota Tymińska, CEO ABi Media Holdings.

Sztuczna inteligencja wraz z wysoko rozwiniętą analityką w chmurze pozwoli na bardzo konkretne działania. Dzięki niej można spełnić najbardziej wyszukane oczekiwania reklamodawców. Ponadto agencje reklamowe otrzymają możliwość kompleksowego planowania kampanii i dostarczania bardzo konkretnych informacji klientom. Szereg tak szczegółowych informacji, analiz i statystyk pozwoli przede wszystkim na optymalne zaplanowanie działań w zależności od miejsca i profilu odbiorców.

Sieć nowoczesnych nośników będzie się sukcesywnie rozwijać, aby zyskać zasięg ogólnopolski. Obecnie dostępne są na warszawskiej Sadybie w pobliżu galerii Sadyba Best Mall, a także obok Hali Koszyki, obecnie stanął trzeci ekran przy moście Grota-Roweckiego, gdzie jest największy ruch w Polsce.

 Wprowadzenie oferty na rynek odbywa się z wykorzystaniem grantu na transfer technologii, którego przedmiotem był zakup systemu do analizy widowni i targetowania przekazu reklamowego na nośnikach cyfrowych. Projekt dotyczy wdrożenia innowacyjnego systemu do analizy widowni i dopasowania do niej przekazu reklamowego na wielkoformatowych ekranach LED (DOOH, Digital Out-Of Home) w czasie rzeczywistym:
https://siecotwartychinnowacji.pl/aktualnosci/abi-media-holdings-sp-z-o-o/

Dołącz do dyskusji: Odczarować outdoor czyli jak technologie zmieniają rynek reklamy zewnętrznej z najlepszą lokalizacją w Polsce na Moście Grota-Roweckiego

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Pasażer
Jedyna sensowna reklama zewnętrzna to ta na przystankach autobusowych.
0 0
odpowiedź
User
miss
i nadal to sciama tylko teraz ubrana w słowa.. przecież tego i tak nikt nie zweryfikuje
0 0
odpowiedź