SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

OBI z nadprzyrodzonymi mocami reklamuje, że „tak to robi” (wideo)

Pod hasłem „OBI tak to robi” ruszyła kampania reklamowa sklepów OBI, której bohaterem jest pracownik o nadprzyrodzonych zdolnościach. Akcję przygotowały firmy Ogilvy & Mather, Redworks, Televisor i PanMedia Western.

Rozpoczęta właśnie kampania OBI nawiązuje do stylistyki filmów fantasy. Jej bohaterem jest chłopak o nadprzyrodzonych mocach urodzony i wychowany w sklepie tej sieci. Już jako jego pracownik pomaga klientom i innym osobom. Reklamę podsumowuje hasło „OBI tak to robi”.

Akcja reklamowa obejmuje telewizję i outdoor. Kreację kampanii przygotowała agencja Ogilvy & Mather, reklamę telewizyjną wyreżyserował Michał Sabliński, jej produkcją zajęła się firma Redworks, a postprodukcją - Televisor, natomiast za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy PanMedia Western.

  • Więcej informacji:
  • OBI

Dołącz do dyskusji: OBI z nadprzyrodzonymi mocami reklamuje, że „tak to robi” (wideo)

16 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
OBIecany
A jakie imię ma urodzony pośród Tuj? Też nazywa się..uj? Pracownicy marketu pewnie są zachwyceni/ kasa poszła na reklamę i inne pierdoły / a reszta zapierdalac jak w obozie he,he...
odpowiedź
User
barbaba
Dlaczego po obejrzeniu tego spotu czuję zarzenowanie?
odpowiedź
User
lajkonik
zażenowanie - pisze się przez "ż"
odpowiedź