SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

NuOrder wzmacnia dział strategii

Do działu strategy & new business agencji NuOrder dołączyła Martyna Mleczak, która wcześniej pracowała m.in. w GroupM. 

Martyna MalczakMartyna Malczak

Martyna Mleczak zajmie się budowaniem strategii marketingowych dla klientów NuOrder kładących nacisk na narzędzia i media digitalowe. Będzie również istotnym wsparciem działu w rozbudowie portfolio klientów.

Zobacz: Haribo klientem NuOrder

Zarządzający agencją NuOrder, Michał Siejak, podkreśla: - Mocne podstawy strategiczne są kluczowym wyróżnikiem naszej agencji i głównym powodem, dla którego wygrywamy ponad 50 proc. przetargów, w których bierzemy udział. Cieszymy się, że nasi klienci rozumieją, że dopracowana strategia komunikacji i unikalna kreacja mają gigantyczny wpływ na późniejszą efektywność kampanii mediowych.

Przed dołączeniem do NuOrder, Martyna Malczak pracowała jako social media manager marki Frosta, a następnie jako paid social specialist w Group M, obsługując międzynarodowe marki z branży technologicznej, beauty i FMCG. 

Dołącz do dyskusji: NuOrder wzmacnia dział strategii

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl