SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Nowa makieta i okładka miesięcznika „Kuchnia” - Jan Kuroń współpracownikiem

We wtorek 18 lutego br. w sprzedaży ukazało się marcowe wydanie magazynu „Kuchnia” (Agora). Tytuł zyskał nowe działy i odmienioną makietę. Współpracownikiem pisma został m.in. znany kucharz Jan Kuroń.

Od marca magazyn „Kuchnia” zwiększa swoją objętość i będzie liczył 108 stron. Treść pisma pogrupowano zgodnie z trzema sekcjami tematycznymi: sekcja „Gotuj” zawiera przepisy kulinarne, „Czytaj” zawiera felietony, a „Kupuj” to przegląd nowości rynkowych oraz porady z różnych dziedzin.

Do magazynu wprowadzono nowe rubryki m.in. cykl „Liga mistrzów”, w którym prezentowane będą sylwetki najsłynniejszych polskich i zagranicznych szefów kuchni, „W rytmie wege” o daniach wegetariańskich, rubrykę „Klasyka” o podstawach gotowania. W nowej odsłonie „Kuchni” pojawiły się kolory przewodnie w głównych działach tematycznych oraz więcej grafik i obrazów.

- Kierunek zmian, które wprowadzamy w „Kuchni”, wyznaczyły wnioski z jej badań fokusowych. Nasi czytelnicy w większości dojrzewali wraz z nami i ich gusta są coraz bardziej wysmakowane. Dlatego idziemy dalej i obok cenionych za jakość i precyzję przepisów wprowadzamy więcej materiałów inspirujących i tekstów do poczytania oraz proponujemy nową, bardziej wyrafinowaną oprawę graficzną pisma - powiedziała Agnieszka Rożewska, wydawca pisma.

Autorką zmian w makiecie pisma jest Katarzyna Trzeszczkowska. Do zespołu „Kuchni” dołączyli m.in. fotografka Anna Bedyńska (laureatka 3. nagrody World Press Photo 2013), rysownik Bartek Arobal Kociemba, malarka Anna Ładecka oraz kucharz Jan Kuroń.

Tematem głównym marcowego numeru „Kuchni” jest cykoria i radicchio. W wydaniu znalazły się również przepisy m.in. na francuski krem cukierniczy, bezę z masą chałwową czy wegańskie desery z awokado. Czytelnicy będą mogli przeczytać o irlandzkich daniach podawanych w dniu św. Patryka, a w cyklu „Liga mistrzów” zapoznać się z sylwetką szefa kuchni Aleksandra Barona.

Cyfrowe wydanie pisma dostępne w Google Play i App Store oferuje dodatkowe zdjęcia, które nie pojawiły się w wersji papierowej.

Sprzedaż marcowego wydania magazynu „Kuchnia” będzie wspierać kampania reklamowa w telewizji (stacje ogólnoinformacyjne i tematyczne, m.in. Kuchnia+), radiu (stacje radiowe Agory, stacje Polskiego Radia), internecie (serwisy grupy Gazeta.pl), sieci kin Helios oraz w prasie („Gazeta Wyborcza” i jej dodatki, czasopisma Agory).

Z danych ZKDP wynika, że sprzedaż ogółem „Kuchni” w listopadzie ub.r. wyniosła 25 330 egz.

 

Dołącz do dyskusji: Nowa makieta i okładka miesięcznika „Kuchnia” - Jan Kuroń współpracownikiem

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Mija
bardzo dobra okładka
0 0
odpowiedź
User
Ania
Kiedy proponujecie ciekawy temat naczelnej Annie Wrońskiej- żonie Wrońskiego z Wyborczej, a nie jestesteście Kuroniem, usłyszycie: "Właśnie przed chwilą zleciłam napisanie tekstu na ten temat koleżance w redakcji". Tym sposobem magazyn Kuchnia osiągnął ostatnie miejsce sprzedaży magazynów kulinarnych.
0 0
odpowiedź