SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

NJU.mobile z 479 tys. klientów i promocją urodzinową (wideo)

W ciągu niecałego roku od wprowadzenia na rynek oferta NJU.mobile (Orange Polska) pozyskała 479 tys. użytkowników. Od 25 do 30 kwietnia trwa jej urodzinowa promocja, wsparta kampanią reklamową przygotowaną przez firmy Ogilvy & Mather Advertising, RedWorks i MEC.

W ramach urodzinowej promocji nowi klienci NJU.mobile przy wykupywaniu oferty z rachunkiem otrzymują maskotkę, a dotychczasowi klienci wykupujący kolejną taką usługę dostają dwie maskotki. Ponadto do każdego zasilenia konta kwotą od 10 do 50 zł w serwisie doladowania.njumobile.pl dodawane jest 29 proc. gratis.

Promocji towarzyszą reklamy, w których animowany stworek będący brand hero NJU.mobile pokazuje, że z taryfa ma już 479,2 tys. użytkowników. Orange Polska w raporcie finansowym za I kwartał br. informuje, że 23 proc. z nich korzysta z oferty z rachunkiem, a 77 proc. z oferty na kartę. 76 proc. użytkowników to nowi klienci Orange, a 24 proc. przeszło z innych taryf operatora.

>>> Orange Polska: 15,395 mln klientów telefonii komórkowej, spadki w internecie i telefonii stacjonarnej

W marcu br. rozpoznawalność marki NJU.mobile wynosiła 79 proc., o 29 pkt proc. więcej niż w maju ub.r.

Urodzinowa kampania reklamowa obejmuje telewizję ( m.in. stacje TVP, Polsatu i TVN, Orange Sport), radio (m.in. rozgłośnie z pakietu RMF na Maxxxa, stacje Eurozetu) oraz internet. Kreacją reklam zajęła się agencja Ogilvy & Mather Advertising, produkcją - dom produkcyjny RedWorks, a za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy MEC.

Dołącz do dyskusji: NJU.mobile z 479 tys. klientów i promocją urodzinową (wideo)

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Prawie zadowolony klient
Oferta Nju Mobile jest atrakcyjna jeśli chodzi o połączenia głosowe ale pamiętajcie Orange ma techników którzy nie potrafią rozwiązać śmiesznej usterki(Reset stacji bazowej) na dniach padł nadajnik 3G/HSPA nikt go nie naprawił do dzisiaj mamy już 3 dzień roboczy od pojawienia się awarii połączenia głosowe przychodzace i wychodzace nie działają osoby mniej ogarnięte technologicznie same sobie zasięgu na 2G nie przełączą a tam tylko rozmowy głosowe działają awaryjne 3G/HSPA włącza się domyślnie z niedziałającymi połączeniami głosowymi i sms
odpowiedź