NJU.mobile z 353 tys. klientów, Orange Open z 286 tys.
Na koniec ub.r. oferowana przez Orange Polska taryfa NJU.mobile miała 353 tys. użytkowników. Natomiast z oferty Orange Open korzystało 286 tys. klientów.
![](https://static.wirtualnemedia.pl/media/top/NJUmobile655.jpg)
Taryfa NJU.mobile została wprowadzona pod koniec kwietnia ub.r. (zobacz jej szczegóły). Do końca czerwca pozyskała 80 tys. klientów, na koniec września miała ich już 203 tys., a na koniec grudnia - 353 tys. W tej ostatniej grupie 74 tys. korzysta z opcji abonamentowej, a 279 tys. z opcji na kartę.
69 proc. użytkowników NJU.mobile to osoby przychodzące z innych sieci. Tym samym dzięki ofercie Orange Polska pozyskało 243 tys. nowych klientów.
Intensywna kampania reklamowa NJU.mobile, której bohaterem był zabawny animowany stworek z gitarą (obejrzyj kilka spotów), sprawiła, że wspomagana rozpoznawalność marki od maja do grudnia wzrosła z 50 do 77 proc.
Z kolei dostępna od kwietnia 2012 roku taryfa Orange Open - obejmująca minimum dwie różne usługi z telefonii stacjonarnej i komórkowej, internetu oraz telewizji - na koniec ub.r. miała 286 tys. klientów, wobec 125 tys. w połowie ub.r. i 33 tys. na koniec 2012 roku. Oznacza to, że w ciągu roku ich liczba zwiększyła się ponad ośmiokrotnie.
Orange Polska zakłada, że za dwa lata z różnych ofert łączących po kilka usług będzie korzystać połowa klientów abonamentowych sieci.
Dołącz do dyskusji: NJU.mobile z 353 tys. klientów, Orange Open z 286 tys.